rekker ikke over

GOD MORGEN OG GOD SØNDAG!

 

Jeg er pĂĽ vei til tidligvakt.
Har prøvd ü oppdatere meg pü alle de flotte bloggane sine innlegg.

Innser at jeg ikke rekker over alle,, hele tiden.

Men jeg prøver – og jeg legger igjen en kommentar 🙂

Og det jeg ikke rekker i dag, det prøver jeg å ta en annen dag 🙂

Dagene er sĂĽ forskjellige.
Noen dager er stille og rolige og en rekker sĂĽ mye.
Andre er fylt til randen og en rekker ikke over alt.

Jeg er veldig glad for å være på blogg og ha dere alle som mine følgere og lesere og jeg er glad i å følge og lese deres innlegg 🙂

Om jeg ikke rekker ĂĽ legge igjen kommentarer sĂĽ betyr det ikke at jeg IKKE har vĂŚrt innom.

Ønsker dere alle en flott søndag.

Her har det regnet i hele natt – og i og med at jeg ikke tok turen til Alicante, så skal jeg jobbe vakten min i dag, da de har problemer med å dekke vakter for tiden 🙂
Sånn er det bare av og til 🙂

 

#godeønsker #littavhvert #fotografi #søndag #regn #mai #rekkerikkeover

26 kommentarer
    1. God tur på jobb. Litt trist når en skulle vært på ferietur, men så er det nok mange som er svært glad for å ha deg på jobb i dag, og sånt varmer jo det og! Jeg skal og på jobb snart. Takk og god søndag til deg og 🙂

    2. Ja det blir litt forskjell..ferie eller jobb..men som du sier..sånn ble det bare! 🙂 Ha en god dag! og ja, sånn er det noen ganger her også..rekker ikke alltid lese alt, heller jeg da..for innleggene forsvinner jo liksom før jeg rekker å titte innom.

    3. god morgen .Det er slik her ogsü,jeg mü komentere over tid hos enkelte for det har etterhvert blitt noen pü bloggen min ) Du für ha en fin dag pü jobben,her blir det bad i dag ogsü,nü har dei første veggane kommet pü og det blir sü fint )

    4. Håper du får en fin-fin søndag 🙂
      Og jeg trur vi alle er litt der- vi vil så gjerne innom alle de flotte bloggerne på listen vår, men dessverre strekker ikke alltid tiden til. Men jeg liker å tru, som du også sier, at dere veit at jeg er her, selv om jeg ikke alltid rekker å kommentere alle 🙂 Jeg vil jo gjerne at kommentarene skal være litt meningsfylte i forhold til innlegget- men det er ikke alltid like lett hvis man kjenner på at tiden puster en i nakken.
      Men, sĂĽnn er det bare noen ganger- kos deg med dagen <3

    5. Jeg kjenner meg godt igjen der du… men jeg har bestemt meg for ikke ĂĽ ha dĂĽrlig samvittighet. For det blir sĂĽ feil.. man skal glede seg de dager man rekker innom og fĂĽr gitt noen kommentarer.. og ikke plage seg selv med dĂĽrlig samvittighet. Ha en god vakt og god søndag 🙂

    6. Her er det også regn i dag, men det ser ut som vi får opphold og litt varme til uken. Det er kjekt å se frem mot. Håper du har en fin arbeidsdag selv om du skulle vært på ferie. Og det med vikarer kjenner jeg til, ikke alltid lett å få når det trengs. Ønsker deg en fin søndag 🙂

    7. Kan ikke fĂĽ lagt igjen kommentar bestandig, men av og til er hyggelig…jeg leser ogsĂĽ mange flere innlegg enn det jeg kommenterer :))
      SĂĽ at turen var avlyst, ingen vits ĂĽ dra om ikke ting er ok..da har en det bedre her hjemme, sĂĽ fĂĽr vi hĂĽpe pĂĽ noen soldager her :)) HĂĽper du har en fin dag pĂĽ jobb <3<3

    8. Elin SlĂĽen: Ja ikke sant! Av og til føler jeg at jeg sitter med høye skuldre og prøver svare ALLE…… slik at de ikke tror at jeg IKKE er innom de 🙂 Men jeg er sĂĽ enig med deg i at kommentarene mĂĽ svare til innlegget og av og til blir det til : tusen takk i lige sĂĽ og slikt….. 🙂 Men jeg prøver og forstĂĽr at det er slik med de fleste. Det er jo gøy dette her – ĂĽ blogge 😀
      Kos deg med dagen du også 🙂
      klem <3

    9. ja nü gleder eg meg,men det er mye som gjennstür og vi har ikke bestilt baderomsmøbler,men innen det kommer für jeg iallefall toalett pü plass og da er jeg fornøgde hi hi

    10. Vi rekker ikke alt vet du. NĂĽr helga er fullpakket av andre opplevelser, sĂĽ mĂĽ nok bloggingen vike her ogsĂĽ. Ikke ha dĂĽrlig samvittighet for det, for sĂĽnn er de for oss alle stadig vekk. Ha en vakker dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg