hvorfor

TANNLEGEN

 

Ja det er slik en gang i året, at en MÅ til tannlegen for kontroll.
Ja, selvfølgelig kan man hoppe over det, og la det stå til…..
Men hvem vil vel det?

Da blir jo vel alt mye værre den dagen du virkelig MÅ til tannlegen fordi du har tannverk.

Ja, jeg har hatt et par timer før, dette halvüret, men jeg er av den typen som forskyver problemet.
Ja, jeg forskyver ikke sĂĽ mye annet enn tannlegetimen.
Jeg har en tendens til å utsette det, og gjør det jo egentlig ikke bedre….. hehehe

Jo kanskje for en liten stund, fordi jeg slapp å dra akkurat DEN dagen 🙂

Men, nĂĽ har jeg fokusert hele helgen og mandagen pĂĽ at tirsdag SKAL jeg til tannlegen, og ingen utsettelser.
Mageverken starter i det jeg setter meg i bilen.
TANNLEGESKREKK ER IKKE MORSOMT!

Jeg prøver ü forholde meg avslappet, men kjenner det bygger seg opp.
Jeg er alltid ute i siste liten…..
Vil ikke sitte alt for lenge pĂĽ venterommet.


Blir jo sittende litt da…….
De som komm etter meg har blitt ropt opp….
Tenker for meg selv at jeg har sikkert flere hull………..


Ja..
Så sitter jeg her da…..
Stiv som en pinne og spør om hun finner noe pü bilda ??? :-S
Neida, sier tannlegen.
INGEN HULL!!!

SĂĽ er det tannsteinfjerning og pussing.
Å ta tannstein er jo litt ubehagelig fordi det er en liten borr eller noe hun bruker.
Det durer i vei og jeg er svett i henden.
Men jeg er kjempeglad!!
Har noen tannhalser jeg mĂĽ pleie.
Pusse rett vei.
Ikke pusse tenner sidelengs men opp og ned 😀


NULL HULL ER TOPP!!

 

 

 

#tannlege #hvorfor #tannlegeskrekk #nullhull #pussetenner #tirsdag #juni #etĂĽrtilnestegang #dagen

14 kommentarer

Siste innlegg