dagens tur og verdensdagen for downssyndrom – rockesokk!

 

GOLLENESET FYR
OG
OPP
TIL
OKLA

 

 

 

 

 

 

Det er alltid fint å komme til Golleneset fyr.
Så rusler vi oppover mot Okla…
Suset og drønna fra havet følger oss hele veien opp

 

 

 

 

 

Nesten oppe på toppen!

 


En god bakke er forsert…
God trim å gå i motbakker 😀

 

#deterimotbakkerdetgåroppover

 

Og du kan skimte Golleneset fyr nede midt i bildet ca..

 

 

Vakre turvennen <3

 

En herlig tur i turnuslivet og arbeidshelgens ånd 🙂

 

 

SØNDAGSTUREN I DAG!

 

#rockesokk

 

Og i dag er det VERDENDSDAGEN FOR DOWNS SYNDROM

 

I bildet under var det #rockesokken 2017

 

Det var bloggeren UTIFRILUFT som minnet meg på den internasjonale dagen i dag, og like etter, dette bildet som dukket opp på FB eller Instagram… og screenshottet det 🙂

 

LAG DEG EN FIN DAG DA  😀

 

 

#verdensdagenfordownssyndrom #fjelltur #søndagstur #21mars #okla #follenesetfyr #hundenLeia #turvennen #hundeliv #shetlandsheepdog #utpåturaldrisur #fotoglede #turglede #morgentur #turnusliv #utsikt

12 kommentarer
    1. En fin tur det,.med det ser ut som det blåser mye når jeg ser på bølgene:)
      Takk for info om verdensdagen for down syndrom:)
      Jeg skal lage en fin dag:)

    2. Trodde et øyeblikk at du la ut på tur i bare sokker 🤗 Men sånn ble det ikke, men en flott måte å markere dagen på 🤗 Vakkert 🤗 klem fra nord

      1. hahaha joda det blir det neste…. Tur i bare sokkene 😀 Jeg tror det hadde gått også 😀 hehehehe Lag deg en fin mandag der nord! klem fra vest 🙂

    3. Jeg hadde ikke fått med meg det med Rockesokk-dagen, men jeg har gått tur med ei som var iført ulike sokker i dag! Godt gjort at du får plass til lang tur når du har arbeidshelg. 😊

      1. Ja denne turen er ca EN times tur og det rekker jeg på formiddagen 😀 Når jeg bor somjeg gjør, ligger jo turene rett utenfor døra 😀 Lag deg en fin mandag <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg