fint vĂšr – MÅ utnyttes – fjelltur

NÄr man gÄr av nattevakt etter tre netter
og vĂšret er strĂ„Ă„Ă„Ă„lende – dĂ„ kan eg rett og slett ikkje gĂ„ og legge meg Ă„ sove FØR
eg har vore pÄ fjellet.

 

NERLANDSHORNET
OG
STOREVARDEN

Jepsipepsi



Ein del skare  – lett for hunden Ă„ trippe seg over – ikkje sĂ„ lett alle stadar for matmor – sĂ„ det var en tung tur til tider – der eg gjekk gjennom opp til over knĂŠrne fleire stadar



Men, for det meste fint – og turen var berre lekker den.
Opp frĂ„ Kvalsvik – tur og retur 🙂

Og om det var slit til tider – sĂ„ tenkjer eg berre at det fĂ„r koste litt – og tenkjer at det rett og slett er trening!
Og det er jo det, trening, Ä gÄ ulendt.

Og det gjer meg ingenting Ă„ slite litt – nĂ„r utsikta er berre lekker og sola skin frĂ„ blĂ„ himmel og forkjĂžlelsen har sluppet taket – utenom bihulene



.
Null feber og ingenting Ă„ klage over 😀

HOLDE SEG I FORM!

 

 

#utpÄturaldrisur
#ingenfolkisikte

Og oppover det gÄr!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ en nytelse – eit slit – ogsĂ„ kom eg pĂ„ at eg trur eg skreiv 16 februar i boka pĂ„ Nerlandshornet
.?
NĂ„ke skulle det vĂŠre Ă„ hengje seg opp i


..

Glad eg tok turen tidlig morgen/formiddag – for no regnar det ute


..

 

 

 

#fjelltur #turglede #hundenLeia #natur #utsikt #nerlandshornet #storevarden #holdesegiform #trene #hobbyfotograf #fotoglede #foto

8 kommentarer

Siste innlegg