god morgen Norge.. lys i mørket..

 

God morgen Norge!

Og det er akkurat 4 uker til solsnu og jul – nesten 🙂

Jeg tror ikke jeg har tent lys ute så tidlig før – og kanskje er jeg den første i bygda?
Men fint er det!

 

 

 

 

Stjerna har funnet sin plass i vinduet – og jeg mangler en adventsstake visstnok…
Stjerna tennes ikke før til helgen – men dette er så langt jeg strekker meg før helgen nærmer seg og det faktisk er første advent 🙂
Tenk pĂĽ det da!
Mørketid – snart desember, snart solsnu og snart jul!
Glede!

 

Gler du deg eller er det bare mas?
Pynter du nĂĽ eller venter du i det lengste?

Og jeg forstår og vet om de som IKKE gler seg også…
Men jeg gler meg!

 

Jeg pynter litt gjennom desmeberdagene frem til julafta – ikke helt ferdig før jula ringes inn 😀

 

 

Plass nr. 50 =  MONAIRENS

 

Plass nr. 71 =  NORGE OG VERDENSNYTT

 

Plass nr. 97 =  BforB

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG DER DU ER

 

 

 

#lysimørketida #detnÌrmersegjul #snartdesember #november #tennelysute #lys #bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bligglistentopphundre #topphundrebloggere

6 kommentarer
    1. god morgen,sü mørkt som det er ute nü er det koselig ü se att lys begynner ü dukke opp ute ,vi har hatt opp et lys og jeg har planer om ü fü opp i treet ved elva denne uken ,bare det er opplett ute :=) til helgen kommer det julelys inne og ellers gjør jeg som deg ,pynter meg gjennom hele adventstiden :=)

    2. Solsnu ser. jeg fram mot ogsĂĽ, da er vi over det verste :). Ellers var treet ditt nydelig. Jeg kjøpte meg lys i fjor, men de stoppa ĂĽ virke – sĂĽ mĂĽ nok kjøpe inn nytt, for vil ha lys pĂĽ treet mitt. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg