indre lykke – yogahjertemot

 

@Yogahjertemot

 

#inhale
#exhale

 

 

 

Finne den indre lykken – ro
Hva gjør meg glad akkurat der og da
Og jeg ser meg selv stå på en topp og strekke meg mot sola – lyset og naturen – min lykke.
Smilet – holde fast ved den følelsen av lykke her og nå – omfavne.

Hva dukket opp i mitt indre, i stillheten,
nemlig tanken på mitt nederlag med sykdom og det å gi opp trening og det å være aktiv.
Det jeg elsker som mest, å trene – kjenne styrke i kroppen – har blitt en svakhet og et voldsomt savn,
og jeg vet ikke hvor jeg står og hva jeg klarer mestre.

Men så kommer smilet tilbake – og jeg ser at jeg må snu tankene mine.
Ikke tenke ned meg selv for jeg er bra nok som jeg er.

Indre lykke.

 

Namaste

 

 

#yoga #trening #mestring #yogahjertemot #namaste #indrelykke #branok

 

8 kommentarer
    1. Du er absolutt bra nok. En kommer kanskje ikke lengre uten utfordringer. Å få sykdom er ikke å mislykkes, men så klart en utfordring. Og utfordring er mulighet. Takk for alt det vakre du deler, alle kloke ord og for at du er deg. <3

    2. I de senere åren har jeg forstått at Yoga er noe mer enn å sitte og stå i posisjoner, som passer for slangemennesker. Jeg har ikke prøvd det selv ennå, men jeg har en venninne som går på noe hun kaller Warm Yoga. Det høres ut som noe som kan passe for meg 🥰

    3. Vi må prøve det beste ut av det. Jeg klarer ikke mye og jeg klarer ikke å jobbe mye, men om det å klare litt er det en seier det også.
      Jeg synes du er flink til å ta vare på helsa.
      Ha en fin dag:)

      1. Tusen takk 🙂 Ja det er noe med det å klare det en klarer – men jeg vil så mye mer… det er bare det – og det å lære leve med det en har fått 🙂 Ha en din dag du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg