monsen – gullrekka og senkveld… nipple-topp og fotballfĂ n..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

Her blĂĽser det fra nord.
Storm.
Blada fyker av trÌrne og greinene bøyer seg mot syd.
Men, det er opplett – og det er meldt strålende ver i et par dager fremover 😀

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 = AUD MARIT
Monsen, Gullrekka og Senkveld i gĂĽr.

 

 

Plass nr. 55 = FIKSIDE
V The nippple-topp.
Samme innlegg som i lang tid nå…

 

og

 

Plass nr. 100 = ANN MARI OLSEN
Første runde og Fantasy.

 

 

 

PĂĽ TV hos meg en fredags kveld er det LANDSKAMPEN som er favoritt nĂĽ.
Marit Bjørgen er rü!
Men bĂĽde Sverige og Norge er rĂĽ!
Krevende øvelser – høre på samtalene rundt bordet og ja…. fin underholdning.
Ellers synes jeg ikke det er noe spennende på TV – så det blir Netflix, HBO eller Viaplay om TV skal være på.

 

 

Og jeg er ferdig med bol, en arm og snart den andre!
Jippi!
Da kan jeg snart begynne på mønster og andre farger 😀

 

 

Fotball – konkurranse – satse penger  – crazy fotballfan…
Nei det er ikke meg…
Jeg har heia på MAN U siden gutta var små….
Men nĂĽ gĂĽr det meg hus forbi hvem som ligger hvor i tabellverden.

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere

4 kommentarer
    1. TV ser ikke jeg heller sü mye pü. Det gür i netflix og nrk appen. Da slipper jeg ü følge med pü sendetider osv.
      Jeg har selv 2 strikketøy for tiden. Gleder meg til ü se det du strikker. Jeg strikker ikke sü mye akkurat nü. Formen er for dürlig.
      Fotball har jeg med hånden på hjertet aldri fulgt med på. Men for barnas skyld kan jeg sette meg inn i det de liker 🙂 Men det er fint med det som engasjerer. Og vi kan jo ikke få med oss alt 🙂
      Fine lørdagen til fine du, og tusen takk for oversikten ♥ Klem ♥

      1. Nei vi kan ikke få med oss alt! 😀

        God lørdag videre til deg ogsü og fortsatt god bedring i dagene som kommer <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg