svar skyldig – hollandaise og planter…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

Veiene er tørre uten for huset mitt 🙂
Det betyr at det ikke har vÌrt nedbør av regn siste timer!
Herlig!

Og det er mandag!!

Ny uke og nye muligheter for oss alle 😀

 

I bloggverden ser det slik ut:

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Pilgrimsvandring.
Historier fra vikingtiden og lengre bak – og svar skyldig 🙂

 

 

Plass nr. 55 = MORS MIDDAG
Karianne sin Hollandaisesaus.
Innlegg fra mars.

 

og

 

Plass nr. 100 = LISHO
Ønskeliste – planter.

 

 

Jeg synes det er spennende med historie.
Vikingetiden, og bakover og fremover, liksom.
Hvordan de levde, klarte seg, og så ut, “før i tiden”.
Vi har noen vikingefunn pĂĽ disse kanter ogsĂĽ.
Vikingeskip, vikingegraver og ting og tang.
Spennende rett og slett!

 

Jeg liker å google når jeg lurer på noe innen “hva det nå skulle være”….
Bl.a. mat.
Veldig kjekt at sĂĽ mange deler sine tips og oppskrifter!
Tusen takk!

 

Jeg elsker grønne planter.
Det eneste med noen av disse plantene er jo at de har så mye små fluer med seg….
Jeg har ALDRI vært plaget med så mye fluer som jeg har vært denne sommer/høsten…
Og de fleste kjĂŚrringrĂĽd har gĂĽtt fluene hus forbi.
Har fluene blitt immune hardhauser som tĂĽler det meste??
Jeg har rett og slett müttet spraye GIFT rundt kantene pü blomsterpottene, for at de i det hele tatt skulle gi seg litt, men de er SØREN meg ikke vekk ennü.
Jaja….

 

 

#bloggtoppen #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre

4 kommentarer
    1. Spennende med historier. Og for min del, ü lÌre andre manns kultur før i tiden.
      Nür det gjelder mat, jeg liker ü prøve ny oppskrifter ogsü.
      Ha en fin mandag til deg.

    2. Historie er spennende! Er litt sĂĽnn 2.verdenskrig-historie-elsker, jeg! Grønne planter er moro….. mĂĽ snart ha noe nytt her, det blir bra! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg