tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Her er det IKKE hvitt utenfor vinduet… selv om det for to dager siden var frost..
Regnet øser ned og lager store dammer på jordene rundt om…
Mans kulle tro det blei nok nedbør til billigere strøm for hele Norge disse dager.
Kan man si man har en fordel ved å bo midt i Norge og nordover… fordi strømmen er billigere her.. Njaaa  jeg kunne uansett ønsket meg mer stabilt vær enn det VI har.
For nå braker det løst med stormer som perler på en snor…
Alltid litt stress rundt stormer og orkaner selv om det også er bitte litt spennende?

 

 

Jeg er aldri tidlig ute med julegaver.
Er du?
Men i går kveld skrev jeg på til og fra lapp på den første gaven.
Når man har gjort forarbeid for lenge siden (et lite glass med lokk jeg har lagt mange lapper med gode tanker i)  og det bare står der og venter på rette tidspunkt,
og jeg kjøpte fire kari traa ankelsokker og valgte å la det ene bli til julegave – da har man første julegaven da 🙂
Så vips er jeg i gang – og har skrevet gavelisten….
Jeg trodde den skulle bli mindre jeg… og det har den kanskje blitt?
Vi får se…

 

 

 

Plass nr. 50 =  SILJE BJØRNSTAD

 

Plass nr. 71 =  KARIDANSEN

 

Plass nr. 97 =  APERITIVOMAT

 

 

 

LAG DEG EN FIN FIN ONSDAG

 

 

#julegaver #oktober #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #bloggtoppen #blogglistentopphundre #topphundrebloggere

6 kommentarer
      1. Ja greit når man plutselig ser det man skal ha… jeg har ikke tenkt tanken på julegaver jeg, før i går…. 😊 godt med alt som er gjort 😄

    1. Strømmen har stiv pris nå. Leste at for å lade en Tesla her i Fredrikstad nå, hjemmelading så koster det ca. 290 kroner å fylle opp!

    2. Det er alltid mye vær borte hos deg – både skremmende og fascinerende vil jeg tro! Jeg er aldri tidlig ute med julegaver, men i år har jeg faktisk kjøpt 4 allerede….! Men de er ikke pakket inn foreløpig – er ikke til noen som er her særlig ofte, og de står på et “hemmelig sted”! Jeg kjøper nok litt mye gaver tror jeg…. lang liste…..! Har ikke helt oversikt ennå, men tenker…! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg