tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

 

Kaffe er i koppen og havregryna er kommet i tallerken sammen med rosiner og et strĂžssel sukker og godt med “grĂžnn kartong” lettmelk â˜•ïžđŸ„›đŸ˜Š

Men jeg savner allerede “God morgn Norge” pĂ„ TV2..
Men de mĂ„ ha ferie de ogsÄ 
Ser du GodmorgenNorge?

Jaja
 sĂ„nn er det.. man mĂ„ da ha annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ se pĂ„ TV tidlig morgen vel
 men det er koselig da
 bakgrunnsmusikk Ă„ hĂžre pĂ„ og av og til glĂžtte pÄ  nĂ„ durer nyhetskanalen som bakgrunnsmusikk
Stillheten er aldri Ă„ forakte den heller – den er god

 

Sola ho skine
  enn sĂ„ lenge 🌞
To dager med vakkert sommer-vÚr er ikke Ä forakte fÞr nye lavtrykk suser pÄ
Det gode med vĂŠret er at jeg IKKE er vĂŠrsyk!
Jeg tar det jeg fĂ„r – og liker egentlig svale sommerdager istedet for gloheite, i allefall
Men slik er det, vi er ulike

Jeg tok meg i Ä tenke pÄ vinteren jeg


 

og hvor fint det skulle bli Ă„ gĂ„ i snĂžspor
  Nei, ĂŠrlig tale
.!  NĂ„ mĂ„ vi fĂžrst og fremst ha sommer

 

 

Det er ikke meldt det beste veret til 23. juni,
som er St. Hans / Jonsok-afta

men den som venter pÄ noe godt
. det er ikke godt Ä vite

plutselig snur det og sola skiner ennĂ„ en gang 🌞

Vi tar det som det kommer – det er ikke annet Ă„ gjĂžre 😃

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 40 =  MONAIRENS

Plass nr. 62 =  STORYOFMYLIFE

Plass nr. 88 =  HEKTAPAINTERIOR

 

 

LAG DEG EN FIN FIN MANDAG OG NY UKE

 

 

Takk for at du var innom her

 


#tankespinninnidagen

2 kommentarer
    1. jeg liker gloheita sÄ lenge jeg fÄr vÊre i bevegelse ,Ä sitte i en stol og svette orker jeg ikke :=) men vi mÄ ha mer sommer fÞr vinter ja ,ellers tar vi det vi fÄr ,vi er heldige som har 4 Ärstider tenker jeg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg