tankespinn inn i dagen.. fotball..

 

God morgen Norge!

 

EM
Fotball-EM

Er du interessert i fotball?

Jeg har hatt to gutter som har vokst opp med fotball, korps, 4-H og mye annet av aktivitet.
Men fotballen har vært sterkest.
Derfor er jeg interessert i fotball.

Min mor og far har alltid vært fotballinteresserte – og i min oppvekst hørte vi ding-dongen H B U
ofte gjennom stua nĂĄr fotballen susa over skjermen og resultatene seg pĂĄ.

Jeg ser litt fotball – men egentlig så er det bare landslag som er interessante.
Dessverre er ikke Norge gode nok…
Men jeg heier på PORTUGAL – og det henger igjen fra år tilbake med FIGO og gode spillere der.

Nå fikk Portugal ledelse i sin kamp mot UNGARN…. YOHOOOO!!!!

Heia Portugal og egentlig så krysser jeg fingre for ENGLAND også 🙂

Fotball er mye tilfeldigheter – mye fart og styrke og teknikk.

 

 

Plass nr. 50 = FOTOKJERRING

 

Plass nr. 71 = MAIKENS NATTBLOGG

 

Plass nr. 97 = TUR OG TRENING

 

 

STĂ… DEG VEL

 

#fotball #fotballEM #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #toppbloggere #topphundrebloggere #blogg

2 kommentarer
    1. Fotball er gøy det…særlig alt livet rundt pĂĄ tribunen og sĂĄnn…
      EM og VM følger jeg med på! Før så jeg alt som var, men rekker det ikke lenger.
      Og alltid pĂĄ Fredrikstad stadion.., men det gidder jeg ikke lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg