tankespinn inn i dagen… og titt tei…et lite spor..

 

God morgen Norge!

 

Titt tei og hei på deg….. det er litt slik, titter innom bloggen din og legger igjen et lite spor.
Eller legger ikke igjen noen ting..
Du vet ikke at jeg har vært der en gang…
Men jeg har mest sannsynlig vært der… fordi jeg liker bloggen din….
Hmmmm  ja slik er det.

NĂĽr man ikke har google analytics eller slikt, vet man jo ikke hvor mange som er innom.
Det er ikke det som er drivkraften liksom.
Drivkraften er når man ser noen har lagt igjen en kommentar 😀

Tusen takk til deg som orker legge igjen et smil – et hjerte – en blomst  – en kommentar  – gode ord av et aller annet slag 😀

DET er sĂĽ hyggelig!

Jeg skal ogsĂĽ bli bedre!
Prøve å legge igjen et spor hos DEG når jeg er innom 😀

 

Plass nr, 50 = DIXIEROSE

 

Plass nr. 71 =  DAMER FOR FAEN

 

Plass nr. 97 =  KARIANNE NESSE

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

#plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggtoppen # tittei

14 kommentarer
    1. Ja, absolutt best med kommentarer 🙂 Selv om jeg ikke rekker å svare på dem 🙂 Jeg vil heller bruke tiden min på å komme innom deg, å gi deg en kommentar også. I stedet for å svare på de på min blogg. Rekker ikke begge deler 🙂 Håper du får en super dag <3 klemmer <3

      1. Ja jeg er enig med deg…. jeg svarer ikke alltid pĂĽ kommentarene heller – selv om jeg prøver ĂĽ nĂĽ over alt 😀 klem

    2. Alltid koselig med kommentar…sjøl kan jeg vĂŚre treig til bĂĽde ĂĽ svare og kommentere. Og dere jeg er innom prøver jeg minst ĂĽ kommentere en gang, om dagen. Ikke alle innlegg, om det er mange. Noe med kapasitet. Rekker ikke alltd innom. Har det som deg, blir veldig glad for kommentarer, har heller ikke google analytics. <3

    3. Noen ganger rekker jeg ikke lese alt og alle jeg vil lese.
      SĂĽnn er det. Noen ganger leser jeg pĂĽ mobilen og tenker at jeg skal kommentere etterpĂĽ..ikke alltid det blir noe etterpĂĽ. Men jeg er glad i innlegget ditt om tankespinn. Synes det er fint ĂĽ lese <3

    4. Ja det er sĂĽ koselig ĂĽ fĂĽ kommentarer, vite at du har vĂŚrt innom. Det er ogsĂĽ koselig og legge igjen kommentarer. Jeg har de siste dagene vĂŚrt skikkelig dĂĽrlig pĂĽ det, men jeg har ikke hatt tid til blogging heller. NĂĽ er hverdagen her, jeg skal prioritere bloggen igjen og dermed kommer kommentarer pĂĽ bloggene jeg leser <3 Ha en fin dag Mette

      1. Det er nok litt av og på hos de aller fleste dette med å legge igjen kommentarer 🙂 Men veldig koselig da, når de glimter til 😀 Lag deg en fin onsdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg