tankespinn inn i dagen…prate med dyra…

 

God morgen Norge!

Det er søndag og regnet daler ned
Men sommervarmen har vært innom, det skal sies, så her er det mye å glede seg over av både det som var og det som er i vente.
Det er jeg helt sikker på!

 

 

Snakker du med dyr og planter?
Jeg gjør…
Lillasjel gjør… i allefall med skjora…

 

Og klart vi må snakke med dyra våre, for det er jo slik de lærer og vi lærer 🤩🐕🐈

 

 

Når jeg skal å handle eller andre gjøremål, så sier jeg det til hunden Leia.
At “nå skal jeg å handle men kommer snart” – eller “jeg skal bare hit eller dit en tur og kommer snart og du på passe huset så lenge”

Og her en dag på bobil tur begynte C å storle…. ja hvorfor?
Hunden Leia skulle være igjen i bobilen mens vi handlet noe lite, så da forklarte jeg hunden Leia det; “vi skal bare på rema 1000 å handle litt vi så er vi snart tilbake”….
Ja, for hunder vet forskjell på hvilken butikk som er hva….??

Ja for meg er dette bare en selvfølge – å snakke med Leia og forklare ting og tang…

Og det samme med planter.
Jeg tar på bladene og styrer med de og snakker med de både høyt og lavt og inni meg..
Tanker – tankeoverføring om du vil…
Tja… har man forlite å styre med da – om man prater med dyr og planter?
Neida… det er vel helt normalt 😄

 

 

Jeg har hatt mang en samtale med Mr Sniff da han levde 💙
Og blikket den vakre katten sa mye til tider…
Og det samme gjelder blikket til hunden Leia…  de sier sitt på sitt språk

 


Mamma snakker med Simba!
De gode samtalene 💙
Og det er godt selskap!

 

 

Og akkurat nå herjer skjora utenfor stuevinduet… hva er det den styrer med???

Dyrenes verden 💚
Plantenes verden 🧡

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 43 =  UNDERLIVET

Plass nr. 65 =  TCMN

Plass nr. 91 =  NATHELESS

 

 

🌻 GOD SØNDAG 🌻

 

 

#tankespinninnidagen #snakkemeddyr #snakkemedplanter

8 kommentarer
    1. God morgen! Klart vi må snakke med dyra <3 jeg snakket masse med katten min hele tiden. Han likte det.
      Ser jeg katter i skogen når jeg går tur så stopper jeg og prater. For meg er det helt naturlig! ❤️
      Klem og fin dag videre!

    2. Jeg snakker også med dyrene. Koselig det, og de setter pris på det. Har ikke lært meg plantespråket enda 😀 Simba hadde veldig spesielle øyne!

      1. Simba er en flott og spesiell katt 😀 En kattunge forlatt for å dø som vi tok til oss – mine foreldre – for mange år siden <3

    3. Hihi, klart vi prater med dyra! Da jeg kjente en hund, fortalte jeg alt til henne! <3 nå snakker jeg til og med til akvariefiskene mine……. (ikke si det til C da…. hahaha) klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg