tar utfordringen… og skrekkblandet fryd…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

SolstrĂ„lene stikker seg frem mellom skyene – og denne lĂžrdagene er det lovet en strĂ„lende dag, fra vĂŠrmeldingens side.
SÄ da satser vi pÄ det!

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

 

Plass nr. 25 = SUPPORTERFRUE
Jeg tar utfordringen – skal bygge treningsrom!

 

 

Plass nr. 55 = MARTHEBORGE
Hun har takket for 9 gode bloggÄr!

 

og

 

 

Plass nr. 100 = ELINEREDDERVERDENLITT
En deilig skrekkblandet fryd!
Superhelt?

 

 

Jeg har et par uinnredet rom i kjelleren.
Skulle jeg laget meg et treningsrom??
Nei – en ting vet jeg – at det rommet hadde blitt SÅ lite brukt
.
Jeg har ikke behov for treningsrom hjemme.
Jeg MÅ til et studio – bli pushet – og gĂ„ pĂ„ timer.
Om ikke – ja da blir det ikke trening pĂ„ meg.
Ellers har jeg naturen som mitt treningsrom.
Turene ute er jo ren medisin – og de tar jeg uten Ă„ bli pushet 😀
Nesten sÄ jeg misunner de som har denne disiplinen til Ä lukke seg inn pÄ et rom hjemme, Ä fÄ trent.
Men som sagt, jeg trener jo nĂ„r jeg gĂ„r i fjellet – og ellers pĂ„ Aktiv treningssenter 😀

 

 

Det er sÄ mye man mÄ risikere her i livet.
Ta sjanser.
StÄ pÄ.
Risikere.
VĂŠre en superhelt?
Ja, jeg tror vi alle er innom superhelten en eller flere ganger i livet?
MÞte utfordringer med Äpne armer enn sÄ lenge, fÞr de begynner  Ä smalne inn, disse Äpne armene.
Skuffelser kommer og gĂ„r – takle de og gĂ„ videre.
Se fremover!
Ja, hverdagen for de fleste – med opp og nedturer.

 

 

Ha en fin dag der ute!

Det er lþrdag – det er helg – og solen skinner!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggtopp

6 kommentarer
    1. jeg er sloik jeg ogsÄ,blir ikke effektiv trening hjemme ,har bÄde romaskin og ergometersykkel ,men det blir ikke brukt,strikk og ball har jeg ogsÄ hmmm nei mÄ pÄ et treningstudio og bli pushet :=) ha en fin dag du ogsÄ

    2. Jeg skal ut Ă„ gĂ„ en tur. Og shoppe litt. Har svart belte i begge deler, sĂ„ jeg trenger i alle fall ikke treningsrom 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg