vĂĽrfølelse i hagen min…

 

Julerosa jeg plantet ut tidlig i januar, har overlevd under snøen 😀
Da tror jeg at den overlever og setter gode røtter, videre i fremtiden.

 

 

Det er spennende ü rusle rundt i hagen og se hva som dukker opp etter all snøen som har ligget en god stund.

Og det begynner spire….

 

 

 

 

 

Svarthyllen har overlevd!

 

Gleder meg til å se svarthyllen vokse seg til utover våren 😀

 

 

Rododendroen lager seg til for en ny sesong.

 

 

Plommetreet forbereder seg til sesongen 🙂

Jepsipepsi!

 

Vårfølelsen er her selv om det fortsatt kan komme snø 😀

 

 

 

#julerose #hagenmin #vürfølelse #detspirer #februar

8 kommentarer
    1. herlig ,er sü deilig ü vandre i hagen ,se pü alle sine vekster ,har ting overlevd eller har noe bukket under ,julerosen für du nok igjen neste ür ogsü ,det tror jeg :=) fikk du en ny svarthyll ? eller er det den jeg kom med ? bare vent den lille spiren du har kommer til ü flerdoble seg i løpet av kommende sesong

      1. Denne svarthyllen har jeg tatt ansvar for selv 😀 Fikk rot på den og plantet den i krukke ute der den stod hele sommeren i fjor og plantet den ut på høsten 😀 Og denne har klart seg! Herlig!

    2. Herlig å liksom snuse på våren! Fin julerose! Den klarer seg hos deg vet du! Her er det litt regn og tåke i dag, men det gjør godt for naturen. Snart er all snø vekk, og de sier at lerka synger over jordene her, men jeg har ikke hørt den enda? Det er kanskje fordi jeg ikke har gått tur på dagen, men om kvelden. 🙂 Ugla hører jeg kalle da 🙂

      1. Ja nå kvitrer det mer her på disse kanter også. Både ser og hører lovnaden om lysere og lettere dager 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg