høsten setter seg, og jeg elsker den – har du hørt…..

LØRDAG

Og jeg skal ut å farte….
Hunden må luftes før jeg flyr fra redet 🙂

 

En tur rundt i bygda, og det er stille…..
Det er helg og mange vil sove bitte litt lenger….
Nyte helga!

 

 

Og jeg som rusler her langs veien, kjenner pĂĽ stillheten og ser sĂĽ masse flotte ting.
Naturen!

 

 

 

 

 

 

Jeg tror ikke jeg kan fĂĽ sagt det nok ganger;
jeg elsker høsten!

De magiske og vakre fargene 🙂

 

 

 

Er det Mr Sniff som kommer med nyheter??
For det er litt slik i bildene nedenfor;

Har du hørt???  og  Er du enig??

 

har du hørt….

 

 


Er du enig….

 

 

Disse to altså…..
Bestevenner og ikke SÅ gode venner……..
Alt etter form og vèr sikkert 😀    hehehhehehe

 

HA EN FIN LØRDAG!

 

 

 

 

#bygda #utetid #høsten #høstfarger #hundogkatt #hundenLeia #kattenMrSniff #Mrsniff #harduhørt #ervienige #lørdag #foto #fotoglede #hobbyfotograf #utpüturaldrisur #magiskefargerinaturen #høst #september

4 kommentarer
    1. SĂĽ flott og stille morgentur 😀 Og de to dyra dine er jo bare helt nydelige… men de har nok sine grenser ovenfor hverandre 😀 God tur.. konfirmasjon straks her for oss…. Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg