morgentur og god temperatur pluss at selfie er noe mas

FREDAG
OG
TUR

BYGDA

 

Pluss en tur til frisøren og enda en tur ut, innom Mulevika 😀

Ja sånn er det med hund og menneske – MÅ ut å luftes 😀

 

 

 

 

 

 


Jaja  hunden sin mening kommer tydelig frem her…………
Selfier er noe mas………………………

 

 

 

 

Og her – før og etter frisøren 😀

 

 

Så rusler vi oss en tur til Mulevika og forbi – der noen har satt opp telt for helgen, kanskje 🙂
Rent koselig så det ut iallefall.

 

 

#mulevika #teltingimulevika #rundtibygda #selfie #hundenLeia #hundogmenneske #fotoglede #hobbyfotograf

8 kommentarer
      1. Ja jeg måtte vente lenge jeg også – etter at de åpna 😀 Godt med alt som er gjort – og håret er jo viktig å holde orden på 🙂

    1. Der var det tur ja 😀 Flott med selfier, for oss lesere 😀 Syns nå Leia “spiller” litt.. utfra det jeg har sett av bilder 😀 God helg 🙂

      1. Tusen takk! Nesten som før……. men med mere glans i håret og litt mere striper og bittelitt klipp av tørre ender 😀 Det gjør susen det 😀 klem

    2. Så fine blomsterbilder. 💜 Fine bilder av den nyfriserte “blomsten” også! 🌷Jeg tok saksa i egen hånd for et par uker siden. Det er vanskelig å styre saksa og klippe seg sjøl synes jeg. Men, men…jeg har jo enkel sveis! Tenker frisørene får mye å le av i månedene framover!😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg