“nesten pĂ„ toppen – og midt pĂ„”…

 

GOD MORGEN!

Hva rĂžrer seg i topp-sjiktet og midt pĂ„ – i bloggverden denne morgen?

Jo, litt forskjellig, og ganske sĂ„ stor kontrast til det som har vĂŠrt i aldri sĂ„ lang tid 🙂

 

Godt med forandringer.

2. plassen er i dag MARTINEHALVS sin.
Hun er like sjukt forelska i typen etter 5 Ă„r i lag, og det er supert 🙂
Hun hadde sÄnn TI tanker pÄ en tirsdag, der det var en del tanker rundt KORONA.
TIKTOK som jeg IKKE har satt meg inn i og egentlig ikke vet HVA er en gang 🙂
Bilder uten filter osv
.

I “nesten pĂ„ topp og midt pĂ„â€Â  har jeg ALLTID  bilder med filter 😀

 

 

3. plassen  har SUPPORTERFRUEN fÄtt
Hun avslÞrer at hun holder pÄ med en bok.
Og jeg er enig med henne: Det er terapi Ă„ skrive!

 

 

Og midt nede pĂ„ bloggen – pĂ„ 55. plass, der ligger UNITEDTIM.
Skriver om drĂžmmeoppgjĂžret som blei spilt for tomme tribuner i Tyskland.
MANU – FC Kþbenhavn
Tunge bein fra MANU men ekstraomgang og straffe ga de seier.

 

 

 

Èn kjent blogg for meg og to ukjente.

 

Jeg har vÊrt MANU-fàn i alle Är, pÄ grunn av gutta boys her hjemme.
Ole Gunnar Solskjér gjorde sitt i det laget 🙂
Pluss alle de andre gode spillerne selvfĂžlgelig.
Ellers har mitt landslag vĂŠrt PORTUGAL i alle Ă„r
.
Men de siste Ă„rene har fotballen liksom falt av lasset i min verden.
Ikke sĂ„ viktig lenger – men jeg liker Ă„ se landskamper fortsatt.

 

Supporterfruen har jeg kanskje hĂžrt om, men aldri vĂŠrt innom.
Tror jeg mÄ lese om henne for Ä finne ut av hva hun stÄr for.

 

Og Martinehalvs har jeg skrevet om fþr – men ikke vért innom siden sist.

 

Jeg har jo liksom mine favoritter i denne bloggverden, ogsÄ kommer det nye til av og til, som er av interesse.

 

Det er alltids interessant Ă„ se hva det er som fĂ„r blogglesere til Ă„ klikke pĂ„ en blogger, og gi den rennfart helt mot toppen 🙂

 

 

 

#bloggtoppen #nestenpÄtopp #2plass #3plass #55plass #bloggermidtpÄ #bloggere #bloggverden #blogg

4 kommentarer
    1. Jeg leser ofte Martine Halvs. Hun er ei ung jente, med masse vett og gode holdninger. Jeg hÄper hun blir der oppe i topp 2 LEEENGE. Et godt forbilde <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg