pause…alkoholiker og narkoman… og konkurranse.

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund sitter jeg med litt hovne øyne og tett nese…
Allergi…
Når vinden stilnet og regnet rant bort, da kom sola og varmen, rene sommervarmen, og med den, allergien.
Men det har jeg medisiner for, så dette får jeg ta med en klype salt 🙂
Dagen er ny, uka er ny, skyene letter fra himmelen og lager marmorfarget lys, og det er spådd fint også i dag.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = PILOTFRUE
Jeg tar en pause.
(innlegg fra mai)

 

 

Plass nr. 55 = TILBAKETILLIVET
Jeg heter Monica, jeg er alkoholiker og narkoman.

 

og

 

Plass nr. 100 = TORJUS DØLO
Faktisk litt konkurranse.

 

 

 

Foreløpig tenker jeg ikke på å ta pause fra bloggverden.
Jeg koser meg her inne.
Bestemmer selv hvordan jeg vil blogge, og hva jeg vil legge ut og hvor mye jeg vil legge ut 🙂
Og så lenge JEG koser meg – og ser og leser at andre koser seg,  og liker det jeg leverer, så er jeg her jeg!!
Og at jeg liker det jeg leser hos andre – de jeg følger fast og de nye som kommer til.
Bloggverden er spennende!!

 

Alkoholisme – narkotika-avhengig…..
Jeg har aldri vært der selv.
Men, kjenner bedre til det enn jeg noen gang skulle ønske jeg gjorde.
Derfor har jeg all respekt for alkohol og narkotika.
Jeg er ikke avholds, men trenger det ikke heller.
Jeg klarer å kose meg uten alkohol, men synes det er godt av og til i selskapelige situasjoner.

 

 

Konkurrenter kommer og går – over alt.

 

 

#blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre

4 kommentarer
    1. Har liten erfaring med narkotika og alkohol overforbruk……. det er jo bra forsåvidt…….! Selv klarer jeg meg både med og uten alkohol! Narkotika er fjernt…..! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg