tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Gjeeesp……  og det blei da et par søvnige timer gjennom natta, men ingen perfekt natt.
Avhengig av minst 8 timers søvn gjør at den ene natten alt blir snudd pü hodet, da er man trøtt som en strømpe neste morgen.
For mye som rører rundt i hodet…
Noe som skjer gjennom dagen og giret har gütt av skaftet og i nattens mulm og mørke er det bare et vanvittig tankespinn som ikke roer seg.
Tankene gĂĽr innom alt og ingenting.
Det er slik nür noe har skjedd, nür noe spennende har skjedd, en avgjørelse har müttet bli tatt osv.
Og sånn var det for meg når jeg krøyp til køys alt alt for tidlig i går og våknet før 0100 og trodde halve natten var gådd og tenkte; seriøst…. 05.30 var jeg resignert… men da kom også litt søvn innom 🙂

Jeg kjøpte ny bil i går… beslutninger der og da…
Banken – diskusjon med verksted – forhandling – velge bil…
Forhandling med bilselger…
Joda, jeg tror jeg kom ut av det bra jeg…
2018 modell – bensinbil enda en gang… men ok det.
Er ikke helt klar for EL-bil ennå – men det er det som står på ønskelisten for neste bilkjøp.

Bestemmelse for kjøp av bil pga større reperasjoner – rett og slett motorskifte…
Da er ikke bilen mye verdt lenger.
Så, til uka skal jeg hente en flott ganske så ny bil 😀

Og alt dette pluss mer til har gått rundt i hodet hele halve natten….
tankespinn…
Jeg har kjøpt ny bil!

 

Jepsipepsi!

 

 

Plass nr. 50 =  MONICHAWINTHER

 

Plass nr. 71 =  ZOETICWORLD

 

Plass nr. 97 =  APERITIVOMAT

 

 

Det er fredag og helg dere!
Lag dere gode dager 🙂

 

 

#tankespinninnidagen #gjeeesp #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #bloggtoppen #bligglistentopphundre #topphundrebloggere

4 kommentarer
    1. god morgen og gratulere med ny bil ,skjønner att slike ting uroer nattesøvnen ,men det høres ut som att det vil gü greit ,det økonomiske ellers hadde det vel ikke blitt bil :=) hvilken modell falt valget pü denne gangen da

      1. Mazda 😀 Nei er ikke banken med sĂĽ blir det ikke sĂĽpass nyere bil… sĂĽ alt er i skjønneste orden 😀 Tusen takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg