tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

 

Opp og hoppe tidlig morgen.
Siste arbeidsdag i denne økta…
Man kjenner det litt på kroppen når man går kveld, dag, kveld og dag…
Men greit nok også….

 

Ute er det bek-mørkt men opplett.
Snøen i veien min har smelta og det er store spor der det før var hard snø.
Men helt greit, kommer meg både opp og ned veien 😀

 

Ganske så tragisk at mange amerikanere fortsatt mener at valget var juksa med…
Og på “kjendis-farmen” beit en person seg selv i halen….

 

Nyttårsforsetter sluttet jeg med for mange år siden… og den dag i dag har jeg ikke noe jeg MÅ gjøre, eller slutte med. Jeg fortsetter på det jeg har gjort siste åra – være aktiv, spise sunt innimellom, lage juicer og trene styrke.

 

 

Plass nr. 50 =  CATHRINE RUTH

 

 

Å ha en innbydende HEADER i bloggen er morsomt å få til.
Skifte slik av og til er jo greit.
Fornyelser liksom 🙂

 

 

Lag deg en fin dag!

 

 

#bloggeretopphundre #topplisten #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere  #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg