tankespinn inn i dagen …det usynlege..energiar som flyt..

 

God morgen Norge!

Føler du av og til at du har nokon bak deg eller ved sida av –
som du ikkje ser – noko usynleg og som du ikkje kan setje ord på kva er?

Eg har siste tida nesten følt på ein slags forfølgelsevanvidd…
Om ein kan skrive det slik

Nokon går bak meg… og eg føler det så sterkt
Det er nokon der og eg føler nesten at det ikkje er behageleg
Og no søndag som var då eg gjekk på ein av  stiane, snudde eg meg brått og ropte “obs – hei” fordi eg følte nokon var opp i ryggen på meg,
og på ein måte ville forbi
Kipte meg gjorde eg,
og hunden snudde seg og følte også at det var noko pga min reaksjon
Ein rar og litt ekkel følelse – at nokon følger etter…
også er det ingen der…

Eg har alltid hatt ein slik følelse av at nokon kan være i nærheita, i romet, i bilen, ute…
Og ei tid var eg veldig redd
Redd for å reise heim til eige hus – og ligg alltid med opa soveromsdør..
Redsla for heimen ordna seg etter kvart fordi eg klarte sjå innover i meg sjølv, lytte, og akseptere at nokon var der og ingen ville meg vondt
Men det ubehagelege ligg der uansett til tider… nokon følger med… nokon veit eg om og andre ikkje 🙂
Nokon er glad i meg og andre veit eg ikkje …. energiar som flyt fritt..
Englar eller anna… vi får kalle det det vi vil…
Det er berre det at alle energiar ikkje er så gode…
Ein gufs liksom…

Trur du på at nokon av og til seier deg ting, ubevisst… advarar deg – er der for deg – sjølv om dei ikkje lever lenger?
Eg trur på det… energiar som flyt…

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 43 =  ELISEAMANDA
Plass nr. 65 =  FRKFRONTEND
Plass nr. 91 =  SENIORLIVET

 

 

Livet er eit mysterie
Noko løyser ein og andre ting er uløyselege
Det er spanande og krevjande, til tider uutholdeleg,
men dog så vakkert

Verdt å kjempe for

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

STÅ DEG VEL

 

#tankespinninnidagen #stådegvel #engler #energier #nokonerder #energiarsomflyt

14 kommentarer
    1. Du åpner nok opp, som alle oss andre rundt deg 😀 Energiene har alltid vært der, den eneste forskjellen er at nå kjenner du de enda mer fysisk. Legg bort frykten så blir alt bedre, kom og besøk meg og kjenn de sterke energiene som er hjermme hos meg 😃 Ingenting er farlig. Bare gammel skremselspropaganda det at det skal være skummelt.

      1. Jeg har tenkt på deg – og at du kanskje kan “se eller føle” hva/hvem som vil meg noe… men det er klart jeg må åpne opp selv 🙂 Jeg tror på at ingenting er farlig <3 Men det var liksom som om det var noen der fysisk – ganske nær… 🙂 Lag deg en fin fin dag 🙂 klem

        1. Ja er slik det kjennes ut. Jeg kjenner mye energier, ikke bestandig vet jeg at det er noen spesiell. Men hvis du tenker på noen du er glad i, de som dukker opp i hodet ditt, vil ofte følelsen forsterkes, du kan få gåsehud og tårer. Men det kan også være at du plukker opp en situasjon som har skjedd der du er. Tenk litt over om det er noen du har måtte ta farvel med i det siste og kjenn etter da hvordan du føler det.

    2. jeg tro på deg for jeg har ofte kjent på det selv ,her i huset ,om svigermor er borte tasler det i etasjen over ,jeg bruker å tenke att det er svigerfar og han var godheten selv ,et par ganger har jeg gått opp og vært heøt sikker på att det er svigermor som har kommet hjem ,men så er det låst og mørkt ,er nok bare svigerfar ja :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg