tankespinn inn i dagen…lyn og torden..

 

God morgen Norge!

Jeg tar meg i å se ut og lure på om det blir lyn og torden…
Om jeg kan gå ut i det hele tatt….
Etter hendelsen på disse kanter – med lynnedslaget som tok liv…
Ja, det har jo skjedd før – og kommer til å skje igjen..
Men kjenner at jeg er mer bekymret for å gå ut når jeg ser det er skyet – mørkere skyer..
Her om dagen var det enda mer lyn og torden…
Og de sier det bare blir mer og mer slikt vèr på våre kanter…
Ja, altså, da jeg bodde på østlandet for mange år siden,
var det jo helt normalt med masse lyn og torden….
Men nå er det mer alvorlig…
Eller ikke…
Jeg sjekker iallefall YR….

 

 

Plass nr. 50 = ELINEREDDERVERDENLITT

 

Plass nr. 71 = HEGES LILLE ROM

 

Plass nr. 97 = PIADURSETT

 

 

STĂ… DEG VEL

 

 

#plassnummer50 #tankespinninnidagen #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #stĂĄdegvel #blogglistetopphundre #topphundrebloggere #lynogtorden

6 kommentarer
    1. ikke kjekt med lyn og torden ,her er det skyet og litt vind +litt lett regn ,men meldingane sier solskinn ,vi fĂĄr hĂĄpe det ikke blir mer lyn iallefall ,pĂĄ dine trakter ,her har vi ikke merket det

    2. Tordenvær er jo ikke sĂĄ moro…. og en blir ekstra engstelig nĂĄr det skjer slike tragiske ulykker! Vi fĂĄr passe pĂĄ oss sĂĄ godt det gĂĄr an! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg