24 timer uten morfin og svarer på alle deres spørsmål….

God morgen Norge!

En natt med mange vender og runder i senge……… vondter både her og der liksom….

Søndagen er våknet til liv, og mot toppen skinner KOKKEJÆVEL på 2. plass og ISABELLE ERIKSEN like under, på en 3. plass.

Å gjøre noe…, gå/stå 15 minutter og hvile 45 minutter 🙂
Kokkejævel sin oppskrift på å overleve smerte og uten morfin….

 

Jeg skal ut å gå i flere timer – hvile litt – gå mer og hvile enda mer……….
Går fast på mine “lette” smertestillende – som paracet 1 gr og Vimovo 500mg/20mg.
Og litt prednisolon innimellom – har det blitt.
Noe må man jo tåle….

Og sånn går no dagane.

Og har du noen spørsmål – så svarer jeg på de :
Kan jo bare bruke spørrelisten til Isabell Eriksen.
Iallefall NOEN av spørsmålene KUNNE være relevant.

Som:

Hva er favorittserien din på Netflix nå?

 

Hvorfor legger du ut bikinibilder når du sier at ingen burde føle på kroppspress, du skaper det jo?

 

Hmmm  jeg legger faktisk IKKE ut bikinibilder!
Dette av respekt for meg selv og andre  hehehe…………..

Joda – det er ganske interessant å lese toppene sine innlegg…
Men matnyttigt vet jeg ikke om det helt er…………..

På toppen ligger som før, ANNA RASMUSSEN, og jeg klikker ikke inn på den bloggen.
Venter bare på KJERRINGTANKER, og ser hva dagen bringer i hennes innlegg 🙂

 

 

#toppbloggere #blogg #bloggere #innlegg

10 kommentarer
    1. God morgen….leser sjelden de på toppen jeg….Bare en gang i ny og ne…
      Får mest impulser nedover på lista..Der er de beste <3 klem…

      1. Ikke sant! Nedover er de beste <3 Der er det både matnyttig og herlige bilder synes jeg 😀 God søndag til deg Solveig! Her øser det ned og vinden blåser bladene fra trærne………… 🙂 klem

    2. Gode tanker lindrer neppe smerter, men det skader ikke å sende noen håper jeg 🙂 Takk for morgen rapporten 🙂 Håper virkelig det kommer noen stabile og gode dager 🙂 Klem fra nord 🙂

    3. God morgen:)
      Hører ut som meg. Det går vimobo her også…
      Men det nå slik at vi gjør det beste ut av vår smertefulle liv:)
      Leser mest innleggene som inspirerer meg som innleggene dine. Bildene dine inspirerer. Balsam til sjela:)

      1. Glad du liker mine innlegg 🙂 Det er det som er balsam for sjela – å lese gode innlegg som rører noe i en 🙂 Ha en god søndag!

    4. Kjerringa kommenterte fru Rasmussens trang til Kretaferie før klokken seks i dag.

      Var litt engstelig for at jeg måtte lage undertøyskolleksjon. Ha en fin dag med eller uten tabletter

    5. Hihihi… kikker innom kokken innimellom – og var innom Annarasmussen for å sjekke om Michelle sitt antrekk var likt som ballongene….. (og utrolig nok var det likt…..)! Jeg er stadig innom konatil og pappahjerte – de bor jo i Larvik og skriver morsomt….. ellers holder jeg meg til dere vennene mine! God klem <3

      1. Hihihi ja ikke sant………. klær – mor og datter – ineriør – kakebord….. det matcher omtrent hele tiden……….. 😀 God klem tilbake!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg