chill out, outfits, første skoledag og julestjerna lever….

“Nesten på toppen – og midt på”…

 

 

Ny uke og nye muligheter!

 

2. plassen har blitt tildelt SRAAD
Sraad vil ta “reisningen” igjen senere….
Getaway-helg med kidsa.(lillebror og lillesøster)

 

3. plassen har blitt tildelt ANDREASVEINSDOTTIR

Uken som gikk…
Gleder seg til høsten

og

 

55. plassen har blitt tildelt MIBA

Julestjerna før og etter – den lever…

 

 

 

Jeg gleder meg også til høsten.
Gruer meg ikke for å si det slik.
For jeg elsker høsten!

Jeg har ingen som skal starte på skole i dag…
Men ferien min er over – og litt slik god hverdag er tilbake.
Og julestjerne… nei den lever ikke lenge hos meg.
For det første og andre så er jeg veldig allergisk mot mye i jula, og deriblant julestjerna….
Så jeg har kanskje EN i huset, som pynt i kjelleren eller noe, der jeg ikke sitter hele tiden.

 

Slik var det i dag – nesten på toppen og midt på…..

 

 

 

#nestenpåtoppenogmidtpå #2plass #3plass #55plass #bloggere #bloggtoppen #blogg

4 kommentarer
    1. i dag er skulestart ja,noen gleder seg og noen gruer seg,men jeg har heller ingen ,reise til utlande venter jeg med og julestjerne reagerer jeg også på,jeg bruker en kustig en jeg og den lever :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg