eg vil ha det du har

 

 

Misunnelsens irrgangar.

Kvifor?

“Eg klarar ikkje det du gjer.” 

“Så fin du er.”

“Så flink du er.”

 

Eg vil ha det DU har.

Eg vil BLI som deg.

Å aldri være fornøgd.

Sjalu.

 

 

Alle andre…………

Kvifor ikkje meg?

Likar ingen meg?

Er eg ikkje bra nok?

 

 

Baksnakke

Framsnakke

Sidesnakke

Oppsnakke

Nedsnakke

Vekksnakke

 

 

Det meste negativt.

Eg vil ikkje meir!

Orkar ikkje alt dette negative.

Kroppen tærast,

skuldrane ynkjar seg i smerte

av alle dårlege vinklingar,

tankar

og

spekulasjonar.

 

 

Eg tek eit djupdykk i det kalde vatnet.

Og kjem opp engasjert og positiv på den andre sida.

Det er det EG vil!

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
04.06.19

 

 

 

 

 

 

 

#misunnelsensirrgangar #minedikt #etdiktomdagen #misunnelse #sjalu #baksnakke #framsnakke #sidesnakke #nedsnakke #oppsnakke #vekksnakke #spekulasjonar

10 kommentarer

Siste innlegg