“Et herrens mirakel” – smile pĂ„ ekte – og korona er et faktum….

“Nesten pĂ„ toppen – og midt pĂ„â€..

 

 

2. plassen er tildelt KOKKEJÆVEL

Boka – og han er fortsatt pĂ„ TOPP 5 !!!

 

 

3. plassen er tildelt KONATIL

NĂ„ kommer helgen  – og det er pĂ„ tide Ă„ smile pĂ„ “ekte”

.

 

og

 

55. plassen er tildelt TILBAKETILLIVET

FÞler seg ikke trygg og vil helst ikke gÄ pÄ butikken.

 

 

 

 

Nei, jeg har ikke kjĂžpt boken din, KokkejĂŠvel.
Er ikke opptatt av det – Ă„ fĂ„ skaffet meg din bok 🙂
Jeg som elsker KRIM klarer meg om jeg har JO NESBØ    –   UNNI LINDELL og noen andre 🙂
Og matoppskrifter googler jeg – om jeg ikke finner de i min gamle hĂ„ndskrevne oppskriftsbok 🙂

 

Og sĂ„ tenker jeg at det Ă„ “smile pĂ„ ekte (sammen med barna sine) nĂ„r helga kommer” – hva er greia med det??
Skal man ikke smile pÄ ekte ellers i uka?
.
Jeg prĂžver sĂ„ godt jeg kan Ă„ smile pĂ„ ekte HELE uka 🙂
Et smil – et ekte smil – kan varme et hjerte – gjþre dagen lettere for noen som ikke forventet et smil akkurat der og da
.
SĂ„ helt klart; EKTE SMIL HELE ÅRET!

 

 

Korona har vi sett i hvitÞyet ganske sÄ lenge


Det er bare Ă„ ta forholdsregler – kanskje bruke munnbind pĂ„ korrekt mĂ„te – vaske og sprite hendene og HOLDE EN METERS AVSTAND!

Fra de stengte ned 12. mars har vi jo forstÄtt alvoret og risikoen.
Og HVEM som er i risikogruppene.
Det er vel ikke NÅ vi forstĂ„r alvoret?
Det er kanskje litt for sent
.
Med et nedstengt Norge har alvoret vĂŠrt sĂ„ lenge jeg kan huske – de siste mĂ„neder


Og hva som skjer fremover
.
Tja

Vi mÄ huske pÄ hva vi mÄ passe pÄ!
Og, utlandet ligger der til en annen gang.

Ærlig talt – svenskehandel 


HVA MED Å NÅ STØTTE MAT-NORGE!
Skal vi ha god norsk mat sĂ„ MÅ vi handle innen for vĂ„re grenser.
Dyrt?
Nei, det er bare Ă„ handle smart det 🙂

Risikerer vel ikke korona for en handlekurv?

 

 

 

 

 

 

#nestenpÄtoppenogmidtpÄ #bloggere #toppbloggere #bloggeremidtpÄ #blogg #bloggliste

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg