gape over for mye…

FREDAG

Og det er virkelig vÄrfÞlelse!



Sola skinner fra klar blĂ„ himmel og hund og menneske mĂ„ ut pĂ„ tur 😀
Ikke gÄ for langt, prÞvde C seg med, men i sola og herlig tursti blei det bitte litt for langt, men det var sÄ nydelig ute.
Og jeg sÄ helt hjem nesten


Turen gjekk opp til Skarpeidet og jeg kunne gÄtt ned til Lisjevatnet, men snudde i tide for Ä si det slik

Å gape over litt for mye er nok meg i et nþtteskal til tider

Men nĂ„ er jeg superfornĂžyd og turen er jeg ferdig med 😀
Jeg hadde jo EGENTLIG lyst Ă„ gĂ„ innover fjellet mot Mosvarden 
 men da hadde jeg nok ikke kommet meg hjem
 det er en gulrot Ă„ gĂ„ etter til et senere tidspunkt 🙂

 

Her er turen i dag:

 

 

 

 

 

 

 

Og bildet over er kanskje en “glad vandrer”  ??
Et ansikt er det i allefall i mine þyne 😀

 

Lag deg en fin dag videre der du er 🙂

 

 

#fredag #skarpeidet #hundenLeia #utetid #vÄrfÞlelse #utpÄtur #mestringsfÞlelse #mars

14 kommentarer
    1. Nyyyydelig vér hos deg i dag! 🙂
      Ja, det er viktig Ä vÊre fornÞyd med det man klarer og ikke tenke pÄ det man ikke klarer.
      Godt Ă„ nyte vĂ„rsola. 🙂

      1. Ja nĂ„ fikk vi noen gode dager som gir oss ny energi! 🙂 Herlig Ă„ kjenne varmen fra sola 🙂 lag deg en fin fin lĂžrdag.

    2. Deilig Ă„ stikke av gĂ„rde pĂ„ tur nĂ„r det er sĂ„ fint vĂŠr 😊 Vi fikk endelig tilbake sola vi ogsĂ„ i dag i ettermiddag 🌞

    3. Jepp, det var en glad vandrer og sÄ alle fine bildene ellers da. Viktig Ä kjenne pÄ sin begrensning. Jeg sier at det er fint Ä gÄ langt, men husk at man skal hjem ogsÄ. Fryktelig nÄr kroppen sier stopp flere kilometer hjemmefra. Ha en vakker dag. Klemsiklem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg