intet nytt under solen, på bloggtoppen, og “jeg lever”

 

BLOGGTOPPEN

eller rettere sagt 2. plassen – i dag som i går; SRAAD

Og der var det ikke noe nytt under solen.
Samme innlegget i dag, foreløpig, som i går.

Men et innlegg om ANTREKK var jo kommet med ut på dagen.
Et lekkert antrekk – sommerlig å florlett fra Nelly….

 

#pose

 

Jeg titter innom 3. plassen og den gjekk også denne gangen til KOKKEJÆVEL – og han ønsker egentlig bare å si at “han lever” og trenger tid for seg selv. Han og bålet og naturen. Og ønsker alle ei god helg.

Heldigvis så lever vi!
Og jeg lever!

Jeg hadde et innlegg i går der jeg adopterte “vårslappheten” over til “sommerslapphet” liksågodt.
Været trykker meg ned i støvelsålen så det suser….

Jeg orker hverken kle meg med “glitter og glam”  eller florlette sommerklær.

Jeg sier som kokken;  trenger tid for meg selv.

En stund rundt bålet gjør godt.

Hysj!

Jeg lever!

 

#bloggtoppen #2plassen #3plassen #bloggere #jeglever

8 kommentarer

Siste innlegg