jeg orker ikke mer! … reisen til Rock`n roll island, den flotteste øya i verden.. og første bursdag…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund surrer #GodmorgenNorge på TV og det er jul hos Finn Schjøll  🙂
Her regner det så høyt at jeg ikke klarer høre meg selv tenke….

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

 

Plass nr. 25 = WENCHE LARSEN
Jeg orker ikke mer!

 

 

Plass nr. 55 = BUNNYTRASH
Reisen til Rock`n roll island, den flotteste øya i verden.

 

og

 

 

Plass nr. 100 = BENEDICTE HAUGAARD
Første bursdag…. gammelt innlegg rett og slett…

 

 

Jeg forstür ikke mennesker som pü død og liv mü kommentere sü negativt.
Hvorfor skjelle ut andre?
Kan du ikke bare la være å kommentere – eller i allefall kommentere på en måte som gjør at det er ok…
Ikke dra ned og tråkke på…
Vi er jo alle forskjellige – du også….
Du vet vel at du sårer et annet menneske med dine kommentarer – og er det DET du er ute etter??
Kan vi ikke alle vĂŚre litt mere snille med hverandre og la oss alle fĂĽ vĂŚre den vi er uten skjellsord??!!
Jeg for min del elsker å få kommentarer – men selvfølgelig sårer det meg om noen skriver noe stygt… slik er det for oss alle….

 

Jeg blir altså så sliten og stresset av musikken på Bunnytrash…. Jajaja Rock`n roll til sin tid.
Musikk er fantastisk og den kan føre oss til verdens ende om sü var.
Uten musikk hadde ikke jeg heller klart meg 🙂

 

 

Noen innlegg suser avgårde selv om de er flere måneder gamle…

 

 

 

#blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #bloggere #blogg #blogglisten

2 kommentarer
    1. En fĂĽr kommentere hyggelig…. eller la det vĂŚre! Musikk er viktig……! Og det er snĂĽlt ĂĽ vĂŚre pĂĽ topplisten i ørten mnd med samme innlegg…..😘klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg