oppussing – ok – kødder du med meg eller???

 

Jepp…
det tenkte jeg….

Kødder du med meg eller???

Pust inn – pust ut – ikke skrik – ikke hyl………… pust inn pust ut…….

Alt henger sammen…
Oppussing!

Og jeg skulle grunne veggene som var tapetsert……….
Og det hele startet veeeeldig bra – jepsipepsi så bra at jeg tenkte at dette blir jeg ferdig med om litt.
Helt til siste remsa på langveggen.
Like før hjørnet….
Hva skjera???

DET KOM LUFTBOBLER FREM!!!!!!!

Hvor var det jeg begynte eller sluttet med å trykke ut luftbobler????
Men, jeg fant ut at det var etter denne remsen jeg begynte med MYE MER LIM………….
Jaja….

Pust inn  –   pust ut    –   riv tapeten etter at jeg fant ut at den ikke var fiksbar…..

Hadde akkurat nok til siste rems på langveggen……

Så får det andre vente litt.

Det skal gjøres ordenlign – så da er det mulig jeg må rive noe mer – for det er rett og slett for lite lim her og der – og hvorfor har jeg brukt lite lim?????

jajjajajajaja

Nå er det pause og det er lørdag kveld 😀

 

 

#oppussing #tapet #luftbobler #rive #grunnevegger #limetapet

8 kommentarer
      1. 😀 De andre er perfekte!!! Så jeg fortsetter der jeg slapp og tilsetter mer lim, for jeg ser jeg har hatt lite lim på rett og slett – og man lærer så menge man lever 😀 Tusen takk for tips!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg