tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Når man har holdt husstanden våken hele halve natten…
Snooooork!
Jadda….  våkner av at hele ganen holder på å flytte opp i øverste etasjen…
Kan jo skylde på en tilsigende forkjølelse – ja  – for nå er det et snev av uggenhet og tetthet i kropp og hode…
Noe tungt henger over øyeløkkene….
Hvordan skal dette gå da??
Vet ikke sist jeg var forkjølet
Overlever nok!
Men den snorkinga…. trodde liksom ikke JEG snorka… (men vet jo at jeg gjør det da…)
Stemmen begynner bli hes…
Jadda!
Tiden for forkjølelse er her!
Selv om den nå går året rundt  da…

Snorker du?
Vi snorker vel alle av og til kan jeg tenke meg.. men vi vil kanskje ikke vedgå oss det 😀  hehehe

Forkjølelse og influensa…
Håper det ikke blir så ille
“Har ikke tid til dette”  – nei hvem har tid til dette noen tider…???
Jeg skal ting og må ting og….
La det gå fort over!

 

Har du forresten tatt årets vaksiner; influensavaksine og mot lungebetennelse?
Er du i risikogrupper så er det jo helt sikkert en selvfølge
Men slik ellers…du som ikke er i noen risikogruppe… tar du den?
Tar du covid-vaksiner utover nr. 2 og nr. 3?
Jeg har stoppet ved covid-vaksine nr. 3  – nå går det sin gang – tenker jeg…

 

 

Fotball-VM…
Ja, hva skal man si…

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 36 = Cathrineruth
Plass nr. 58 = Karidansen
Plass nr. 86 = Noravinjor

 

Hvordan så samme dato ut, årene før?
Ta en titt nedenfor i lenkene om du vil 😀

 

21. november 2015 – Mimre

21. november 2016 – På tur – flere dager inne i ett innlegg – fra Aurskog

21. november 2017 – Kaldt

21. november 2018 – Månens skin

21. november 2019 – Husa

21. november 2020 – Så flink du er

21. november 2021 – Søndagstur mot Skafjellet

 

 

STÅ DEG VEL INN I DEN NYE UKEN

 

#tankespinninnidagen

12 kommentarer
    1. jeg snorker av og til fikk jeg hørt.
      Har ikke tatt vaksine nr 4.
      Håper du ikke blir verre.
      Jeg har berget meg hittil her på Filippinene:)

    2. Jeg har aldri tatt influensavaksine, og har ikke hatt det siden jeg var barn/tidlig ungdom. Tror ikke jeg tar den i år heller. Jeg har derimot klart å bli forkjølet… Om jeg snorker? Det vet jeg faktisk ikke, ettersom jeg bor alene og katten sier jo ingenting 😉 Håper at mandagen din blir god, klem 🤗

      1. 😄
        Jeg har vært syk fra influensa et par ganger i voksen alder – veldig syk! Men tenker det går greit, kroppen reparerer😁

    3. Uff så kjedelig – masse god bedring, håper du kommer deg fort! Snorker jeg? tror ikke det…..! Jeg har tenkt som deg – ikke covidvaksine nummer 4 – tror det holder nå! Har heller ikke tatt noen andre vaksiner nå! Klem <3

    4. God bedring til deg😊 Har ikke tatt og skal ikke ta verken den ene eller den andre vaksinen. Blir ikke sjuk, jeg 🤞😉Og yeppz, jeg snorker 😁 Håper du får en riktig fin kveld 🥰

    5. Ja, jeg snorker innimellom får jeg høre 😄
      Har tatt influensavaksine, men ikke den 4 coronavaksina. Har egentlig ikke lyst kjenner jeg.
      Litt forkjøla er jeg også, og har vært det lenge. Kan tenkes det er fordi jeg har jobbet for mye også ☺️ God klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg