tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Varer dette til evig tid?
Vaksinepasset er innen for rekkevidde?
Man kan jo si at man har hele korona langt opp i halsen…
Ja, det er lov det..
Men realiteten er jo at den uansett er her og visstnok kommer til å bli værende.
Så om du lurer på om du skal ta vaksinen eller ikke?
Tja.. jeg vet ikke jeg…
Er det ikke lurt å ta den da, både for egen del og andres del?
Og la oss så få dette #vaksinepasset så vi får gløtte over grensene igjen etter hvert.

Men, for å si det sånn, jeg har MYE igjen av Norge, å se.
Mye!
Både nordover og vestover, sørover og østover…
Ja du ser, hele Norge med mange uoppdagede perler, høyt og lavt.
Jeg trenger ingen spaniatur eller hellastur eller andre slike turer med sand mellom tærne og 40 grader ish…
Selv om det av og til ikke er å forakte.
Men en dag må vi kunne reise igjen.

Og jeg tenker på de som er avhengig av turismen….
Alt som er gått tapt…

 

VAKSINEPASS!

 

 

Plass nr. 50  =  MORS MIDDAG

 

 

Plass nr. 71  =  SAKSUMDALSFRUER

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

#lagdegenfindag #plassnummer50 #topplisten #plassnummer71  #bloggeretopphundre #bloggere #bogglistentopphundre #blogglisten #blogg #tankespinninnidagen

12 kommentarer
    1. Jeg savner å dra til syden det skal jeg være klar på…Veldig glad i sol og varme og bad!
      Men men….får ikke gjort noe med enda..Reiser nok ikke i sommer heller – hvis det åpner opp!
      Mye sur og kald vind her i Norge 🙂

    2. Jaaa… det er mye som går tapt nå….! Men vaksine bør vi nok ta – og vaksinepass trengs, selvom jeg er Norges-ferierende for det aller, aller meste! Godeste klemmer <3

    3. Her skal det såvisst vaksineres! Om jeg så har aldri så lite behov for dette hva egen sykdomsrisiko angår, så føler jeg at det å kunne klage over tilværelsens uutholdelige koronatristhet så vel som å uttale meg kritisk til smittevernspolitikken som føres avhenger av at jeg lar meg vaksinere på samme vis som jeg føler retten til å klage/kritisere avhenger av at jeg stemmer ved valg. Uten å bidra for å dra lasset i ønsket retning, ingen klagerett (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg