tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Hva vil vi egentlig ha på TV – inn i stua ?
Programmet “Sofa” for eksempel…
Sitte hjemme i stua og se på andre som sitter i SIN stue og ser på TV – og deres reaksjoner..
Jeg vet ikke jeg altså..
Men er det tomt for gode ideer???
Jeg synes bare det er SÅ patetisk tv… sorry…
Unnskyld meg da…
men jeg er egentlig ikke så veldig interessert i å se reaksjonene til andre/kjendiser som ser på tv hjemme i stua…

Og hva skulle de heller sende?
Nei si det, kanskje har vi sett alt?

Send en god film….
Eller en gammel flott serie…
Dynastiet hadde jeg heller sett på!

Også gleder JEG meg til hver fredag med “The voice”  🙂

Joda, vi er forskjellige, smaken er som baken..
– og mange synes sikkert at “Sofa” er genialt – men….

 

 

Plass nr. 50  =  NORGEOGVERDENSNYTT

 

Plass nr. 71  =  APERITIVOMAT

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #topplisten #bloggeretopphundre #blogglisten #plassnummer50 #bloggere #blogglistentopphundre #plassnummer71 #blogg

12 kommentarer
    1. God morgen….
      Er så enig….Ser ikke slike program jeg heller…Det blir for dumt! Bruke tida si på det lissom…uff..
      Fin dag til deg og klem 🙂

    2. nei sofa gidder jeg ikke se på ,jeg elsker naturprogrammer,det kunne vi fått mer av ,,liker 71grader nord,the voice et supert ,ja litt sånn er jeg ,mandelmannsgård som går på tv2 kl 12 på dagen elsker jeg

    3. Jeg erklærte meg selv (100%) utilregnlig i TV-blikket da jeg allerede få uker ut i den første lock-down plutselig fikk det fore at ‘The Kardashians var et riktig så underholdende programkonsept.. – Jeg hadde nemlig i forkant av pandemien to episoder hvor jeg var fast bestemt på å komme meg igjennom en eneste episode av nevnte seriue uten å sovne, hvorpå jeg feilet grovt. Dette beviser jo at jeg ikke er ved mine fulle fem, og jeg er stygt redd jeg heller ikke hadde opplevd han der Majos absurde uvitenget morsomt og søtt i normal modus (haha)

    4. Jeg digger Sofa, jeg! Ler og gråter om hverandre.
      Men ser det bare om jeg “ramler” over programmet, ikke noe jeg MÅ se, liksom.
      The Voice, derimot, – det MÅ jeg se!
      Blir så fascinert over alle de flinke sangerne, og dessuten er datteren til bekjente av meg med, så da er det ekstra gøy, så klart:)
      Følg med på Maria Marzano, – hun gikk videre fra duell for et par uker siden, og hun er sååå bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg