tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

SĂ„ var det lĂžrdag igjen

Og bra er det – at vi oppdager dagene som kommer og gĂ„r – og spesielt dette Ă„ vĂ„kne til en ny dag.
Jeg tror jeg kjente pĂ„ mange bivirkninger pĂ„ en og samme gang etter advarslene om ASTRA ZENECA –  men jeg tror det gĂ„r bra.
Det vil helst gĂ„ bra – selv om noen har reagert sterkt pĂ„ den og det har vĂŠrt dĂždsfall

Dþdsfall skjer jo uansett av et eller annet
.

I dag er det kaldt ute – himmelen var vakker tidlig morgen – og det er hvitt melis-dryss i fjellet.
Vi blir IKKE snĂždd inne – og hos meg lever nĂ„ allergien i beste velgĂ„ende.
Nesen er stort sett tett hele tiden – og jeg vurderer langs med om det er pĂ„ tide Ă„ ta allergisprĂžyten.
Det kan jo bli NOK sprĂžyter ogsĂ„ da
 men denne er ogsĂ„ viktig – allergisprĂžyten
. om ikke den tette nesten gir seg.. Nesesprayen har nesten ingen effekt
 og ikke tablettene heller

Jaja  noe skal det jo vére


 

 

 

Plass nr. 50  =  LASSEL

 

 

Plass nr. 71  =  KREATIVEBEATE

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #plassnummer50  #topplisten #blogglistentopphundre #plassnummer71 #bloggeretopphundre #bloggere #blogglisten

10 kommentarer

Siste innlegg