tankespinn inn i dagen… det å glemme..

 

God morgen Norge!

 

Tålmodighet
Tålmod for andre
Jeg tror jeg har det – tålmodighet
Men det er bare det at den ikke strekker seg så langt
Jeg er ikke flink til å vente
Jeg er alltid litt tidlig ute
Vil  helst få til ting på første forsøk
Jeg lytter og tror meg selv en god lytter
Men tålmodigheten blir satt på prøve ved situasjoner der man må gjenta seg selv hundre ganger på en time…
Da blir man sliten…
Blir du sliten om du må gjenta deg selv i det uendelige?
Ja, fordi den du snakker til, glemmer det like fort som det er sagt…
Demens…

Men om JEG blir sliten…. hva da med den det gjelder?

 

 

 

Plass nr.  50  =  SILJE BJØRNSTAD

 

Plass nr.  71  =  FRK FRONT-END

 

Plass nr.  97  =  HEIDIROSANDER

 

 

LAG DEG EN FIN DAG DER DU ER

 

 

#lagdegenfindag #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #bogglisten #topplisten #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #demens #psykiskhelse #sliten #tålmodighet

6 kommentarer
    1. Ei noen sammenhenger er jeg tålmodig..men stort sett veldig utålmodig.. Man blir sliten av å gjennta, så da er det viktig å minne seg selv på hvorfor den man snakker med har litt “tungt for det”..og vise forståelse<3

    2. Demens er no herk og en fæl sykdom – og klart det er slitsomt å si det samme igjen og igjen…..! Det er en tålmodighetsprøve for begge parter antagelig! Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg