tankespinn inn i dagen…

 

 

God morgen Norge!

 

Ute her det snødd i natt…
Ja, det er hvitt ute – så da blir det kanskje litt leik i snøen i dag?
Vi får se…
I går laget jeg hjemmelaget pizza – og klarte det igjen… å spise FOR MYE:..
Slik at jeg fikk en urolig natt med MYE mat i magen…
Ja, for pizzaen var jo supergod!
Og jeg klarte ikke hegne meg.. hehehe
Jaja sü var det lørdag og en har lov ü kose seg litt ekstra
Men, jeg snakker til meg selv og forklarer meg selv at om jeg IKKE skal gå opp i vekt mer enn jeg har gjort i desember, så må jeg skjerpe meg 🙂
Så da får jeg høre på meg selv da vettu 🙂
Full skjerpings i dette med å forsyne seg litt mindre…

 

 

Plass nr. 50 =  SOLLIV

 

 

Lyse opp dagen!
Eller lyse opp kvelden 😀

En islykt som er hjemmelaget er sĂĽ koselig.
Jeg har aldri prøvd det selv, men når Solliv forklarer det – og jeg har sett andre gjøre det, ser det så spennende ut å prøve.
Men kanskje blir det snølykt her hos meg?
Det er iallefall ikke kaldt nok ute til å lage en islykt…
Og selvfølgelig kan man sette den i frysen… men de ter ikke det samme 🙂

 

 

Lag deg en fin dag der du er!

 

 

 

 

#plassnummer50 #blogglistentopphundre #tankespinninnidagen #blogg #bloggere #bloggeretopphundre

8 kommentarer
    1. Ja, det er mange utfordringer allerede i det nye året. Ikke for mye godsaker er en av dem for meg. I jula har jeg kost meg, men nå er det tilbake til hverdagen. Så flink Sola vår er!!! Jeg la isllykter i fryseboksen i går, men glemte det hele! Sikkert like bra, for her har det regnet i natt. Alt var islagt da vi sto opp, men det smelter vel. Nå er det pluss en grad og solskinn. Ha en finfin dag 🙂 Klemsiklem:)

    2. Det har snødd i natt hos oss også, og det ble så lyst og rent ute 🙂 Meldt kaldt igjen nå i uken som kommer.

      Pizza er kjempegodt. Hadde pizza til middag i går vi også 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    3. Hihi, ikke lett ĂĽ slutte ĂĽ spise nĂĽr det er sĂĽ godt…..😘 har ikke laget islykt ennĂĽ, men har lyst til ĂĽ prøve……😄😄

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg