tankespinn inn i dagen..

 

 

God morgen Norge!

 

 

Det er bedre å gjøre NOE enn INGENTING!

 

Dette gjelderi dag, trening – og muskelmasse.
Spesielt blant kvinner.
Etter en alder av 40 år så forsvinner muskel- og benmassen litt etter litt, og det gjelder  å holde den vedlike.
Bruke egen kroppsvekt f.eks. til å trene;
planke, burpees, knebøy, sideutfall, armhevinger…
Og turer ikke minst!

Og jeg for min del sverger til YOGA.
Indre og ytre styrke <3

Det er viktig å passe på seg selv <3

 

 

Plass nr. 50 = MINI-ISTID

 

 

Og her våknet jeg til MYE snø, kan man si.
Det startet i går – og i løpet av kvelden og natten har det kommet en del.
Så for min del er det snart klart for morgentrimmen; måking!
Jeg må nesten måke litt i veien, for når mildværet sniker seg på, blir det jo bare sørpe og vanskelige kjøreforhold.
Men foreløpig er det et par minusgrader her på disse kanter, og jeg tror det blir en fiiiiin snøinnholdsrik dag 😀

Og jeg håper vi alle i inn- og utland takler vinteren og kulden som kommer.
Kulden som kommer og kulden som går.

Miniistid skriver om økning i strømpriser og mennesker som blir fattigere 🙁
Det er ikke usannheter i dette…..

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #topplisten #plassnummer50 #blogg #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre #muskelmasse

 

6 kommentarer
    1. Enig..litt er myyyye bedre enn ingen ting.. Snør her i dag også..men måking er det mannen som tar seg av.. Etter vi flytte i leilighet er det jo bare verandaen som må måkes.. men foreløpig er det ikke så mye snø at det trengs.. Fin dag videre til deg <3

    2. Snø her også, endelig! Men ikke så mye at vi må måke. Under snøen er det islagt og da mener jeg islagt. Hjelp så skummelig og glatt. Bilene sliter for å komme opp bakken her og jeg er redd for å falle overende. Men det er januar og vinter med snø. Så vakkert. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg