tankespinn inn i dagen… dagen og fremtiden…

 

God morgen Norge!

 

Stavangerinmyheart hadde så flott bilde av helsearbeideren som blir løftet opp

 

Når tankene svirrer og lengselen etter å “reise” sitter i brystet…
Jeg har så lyst å reise… til Oslo.. til venninner og familie..
Det er så lenge siden.
Men jeg føler ikke at JEG KAN, fordi jeg er helsearbeider…

For tenk om….

 

Så tenker jeg på de som ikke har vært i et klasserom ennå… eller så vidt innom.
Hjemmeskole, hjemmeeksamener….
Det sosiale med med-elever har ikke funnet sted
Klasserommet har vært tomt..
Elevsamlinger har ikke vært tema..
Russetid – andre feiringer – der de unge har stor plass
Å boltre seg i et friminutt – sitte sammen i kantina – tulle og tøyse og la latteren runge høyt

Ungdomstiden…

Det gjør noe med en….

 

 

 

Plass nr. 50 =  PIADURSETT

 

 

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #plassnummer50 #dennetiden #latteren #deunge #bloggeretopphundre #topplisten #bloggere #blogglisten topphundre #blogglisten #blogg #dagenogfremtiden

8 kommentarer
    1. Ja det er mange som må forsake mye nå men for håpe man vil sette mer pris på godene når alt blir normalt igjen. Vi er heldig her i Rauma for her går alt så godt som normalt og jeg håper det varer 🙂

    2. Har også lyst til å besøke min datter i Oslo, men jeg er også en helsefagarbeider og derfor jeg kan ikke gjøre det. Utsette de eldre for smitte. Har lyst å reise til Filippinene og begrave min datter…kan ikke det heller.
      Kan ikke gjøre noe annet enn å leve i den nye normalen enn så lenge. Livet har vel mye å by på…tenke jeg:)
      Ha en fin mandag til deg: Men en ting coronaviruset kan ikke stoppe oss: Å spre glede rundt oss:)

    3. Kjempefint og varmt skrevet av deg.

      I dag tenker jeg på at det var ett år siden jeg var i Oslo. Husker at mine to venninner og jeg satt nærmest å lo av de som var hysterisk for koronaviruset som vi trodde var en hard influensa. Lite ante vi der og da at Norge 4 uker senere skulle bli stengt!

      Føler med alle sammen jeg også <3 <3 <3

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg