tankespinn inn i dagen.. jah særlig…

 

 

God morgen Norge!

 

Jah, særlig, herr SP!

Føler eg er sint og skuffa..

Avgifter høge som fjell

Love og lyge…politikk i et nøtteskall

Statsbudsjettet…  knyte sekken med oljepengar stramt stramt..

Kvifor stramme knuten?

Kvifor ikkje gjere slik at ALLE kan ha det godt?

Nokon må heile tida blø…

Dei som har minst får ikkje meir – og det strammar seg til

Rike Noreg!

Eg synes det er i skam rett og slett

Kan vi ikkje berre få utdelt av rikdomen og få leve godt alle som ein?
Vi kunne vore oljesheika kvar og ein i lille Noreg… men..

Lite industrivenleg for norske bedrifter…. når det er billegare å kjøpe arbeidskraft utanlands og arbeidsplassar her til lands blir kutta ned…fordi dei blir skatta i hjel…

 

Skal vi også no byrja dele ut av pengane vi tjenar på gass?
Beklager liksom, at vi tjenar så mykje på olje og gass her i landet vårt – som vart kjempa fram ute i havet for ein del år sidan, og risikerte liv for?
Det er bra gale at nokon ikkje kan ha meir enn andre… 
Bygg opp landet med pengane då!!
La Kristiansund ha fødeavdelinga si!
Bygg ut sjukeheimane så dei eldre får ein verdig alderdom!
Bygg ut skular og gjer vegane trygge!
Gjer utdanning spanande og lukrativ – og  lønene gode!

VI HAR PENGAR TIL DET!
Vi må kunne bruke pengane og gjere livet godt for absolutt alle!

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 38 = JEGERFRUESENJA

Plass nr. 60 = BENTESHVERDAGSMATFRABUNNEN

Plass nr. 86 = FORBIPOLENE

 

 

STÅ DEG VEL INN I DENNE NYE RIKE DAGEN

 

 

#tankespinninnidagen

8 kommentarer
    1. Jeg er vel en av de rike tror jeg. Føler meg sånn i alle fall 🙂 Har vært og kjøpt meg kunst hos Lady August i dag 🙂 Jeg har hatt en glad dag jeg. Skulle gjerne vært sånn at alle kunne hatt det like bra .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg