tankespinn inn i dagen… 1 år siden.. framsnakking..

God morgen Norge!

 

 

 

1 ÅR SIDEN NEDSTENGNING

Og mange måneder siden jeg har sett min yngste sønn og hans kjæreste, som bor i Oslo.
Og ENDA lenger siden jeg så min gode venninne og “storesøs”, Laila, som bor i Aurskog.
Og enda lenger siden jeg har ruslet langs Akerselva, og møtt bloggvenner som bor like i nerheten der…

Jeg kjenner det langt inn i hjertet.
Savnet <3
Men snart!!
Snart – når alle vaksinene er godkjent igjen…
Kan de ikke…
Nei, det er bare å la tankene være.
Det skjer i det tempoet det skjer – og vi har tålmodigheten med oss.
Snart..

 

 

For 1 år siden var det disse innleggen som lå fremme

12 mars 2020

 

12 mars 2020

 

12. mars 2020

 

12 mars 2020 – framsnakking

 

 

Plass nr. 50  =  SILJE BJØRNSTAD

 

Plass nr. 71  =  JANNE NORDVANG

 

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

#stådegvel #tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #plassnummer50 #bloggere #plassnummer71 #topplisten #blogglisten #blogglistentopphundre #blogg

4 kommentarer
    1. Ja…. et helt utrolig år….. men så mye savn og alensomhet…… skulle ønske at de…. jeg også, men det hjelper ingenting! Det går i det tempoet det går, rett og slett! De godeste klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg