framsnakker enda litt meir

God morgen !

Her nytes #godmorgenNorge – god frukost og blogglesing og det å lage nye innlegg.

 

Og veret………….. tja……
Det er snø langt ned i fjellet – i natt har det lynet og tordnet en del – men både hund og menneske er klar for ny dag.

 

Nesa er lettere, ikke så tett, så enten så ramler elendigheten lenger ned i luftveiene, eller så er det gjort snart for denne gang.
Ikke verst det 😀

 

 

  HER  og HER  har jeg framsnakket herlige blogger.

 

 

Og jeg fortsetter litt til 😀

Noen er i bloggblokka fortsatt og andre har funnet andre plattformer, som i NOUW

 

Jeg er av og til innom

NORSKE TANKER I DANMARK

 

mange morsomme innlegg fra den damen 🙂

 

Også er jeg selvfølgelig innom damen under her:

 

KARIDANSEN

 

Hennes selvironi – herlige innlegg og videoer er en fryd å lese og høre på – og det hender også at hun tar en trall og legger ut.

 

 

 

LILLASJEL

 

Hun er healer, glad i å lese, og hun reiser en del.
Har herlige fargeglade bilder på blogg, og “tar ned ord” til deg som ønsker det.
Hun ser mer enn mange av oss 🙂

Mye godt og gode ord og lesertips!

 

 

Jepsipepsi – nå hagler det mot vinduet ute………..
Godt jeg kan sitte inne her og SE på veret – selv om jeg vet at både jeg og hund må ut en tur etter hvert 🙂

 

 

Bloggeren under følger jeg mest på instagram for tiden – hun og hund og katt.

Bilder av turer med den flotte store hunden –   og den spesielle katten som er hårfri 🙂

Hun er en av de som er på NOUW – men heldigvis deler hun på FB -siden vår, i bloggblokka 🙂

 

SKALLDYRET/ELIN SLÅEN/ELEVELE

 

JERNBANEFRUA

 

Bloggeren over her, følger jeg også på instagram.
Hun er også en av de som har flyttet ut fra blogg.no – men det gode er jo at vi finner hverandre uansett.
DET ER JO BARE Å GOOGLE 🙂

Hun liker bl.a. å lese og er glad i interiør .

 

 

 

 

 

 

 

 

#framsnakke #bloggblokka #bloggere #flotteblogger #framsnakkeblogger #minebilder #fotoglede #hobbyfotograf #foto

6 kommentarer
    1. god morgen.Du er god du som framsnakker så mange fine personligheter,noen av disse er kjent for meg,noen har jeg ikke vært innom og ei trodde jeg hadde slutta ,der ser du ;:=) er nok mye mer vær hos deg ja,nå småyrer det bittelitt her,er vindstille og natten har vært rolige,kos deg på tur og kle deg godt så du holder deg varme

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg