kvæfjordkaka – gratulerer

 

Når man er invitert til 75 års feiring, er det på sin plass å tilby å lage kake
Og slik blei det

Kan du lage “kvæfjordkaka?”
Joda – prøver på det!
Har fått til akkurat den så mange ganger før

Og så skulle alt skje på en gang,
og det er mulig at rom-kremen var litt for lunken,
da jeg blandet den i kremen
Trodde kaka blei mislykka, da det rant litt utover alle bredder en stund…
Og bunnen/selve kaka hevet seg minimalt

Nei og nei og nei!
Da må jeg bare lage kaka på nytt, tenker jeg med meg selv

Pynter litt på den, drar kremen rundt kantene og setter den i kjøla fortere enn svint
Jeg dro og kjøpte ingredienser til NY kake, i full fart – men
C  mente den så bra ut – så da stolte jeg på det
Phu!

(han håpet nok på at kaken (den mislykkede) kunne bli igjen hjemme) – og at jeg laget en ny  hehehe

Men heldigvis stivnet kremen!

 

Jaja – det blei kaker å få i selskapet på oss begge,
og  DENNE smakte veldig godt den, fikk jeg høre
BRA!
Og det var SÅ mye gode kaker i selskapet!


Gratulerer med dagen, gode Eva!
Bursdag den 12. mai!

 

Tenk vi har vært venninner i over 15 år  – i allefall har vi kjent hverandre siden de dager for over 15 år siden – da vi begge sang i Bergsøy blandakor
Og tiden har gått fort, alt for fort, og litt ufattelig å si tallet “75” for du holder det så innmari bra!
Fine Eva 🙂

Tusen takk for ditt vennskap

10 kommentarer

Siste innlegg