tankespinn inn i dagen… sjokkert?

 

God morgen Norge!

 

Blir du sjokkert..
StĂžtt..
Kvalm

Eller synes du det er bare slik som ungdommen er i dag, og mÄ fÄ lov til Ä vÊre..
Russen

RusselÄter..
Årets russelĂ„t


Bloggeren KARIDANSEN har DETTE innlegget, og Ärets russelÄt fra Alta..
Jeg blei skuffet
Er det bare ord??

Allsangen til russen – alle skal synge pĂ„ og synes det er rĂ„fett

Kanskje om musikken er digg og man ikke fester seg til teksten?
For meg er tekst viktig – og dette er ikke bra.

 

 

“Bounce opp og ned, jĂŠvla hore, sett deg ned pĂ„ kne,

fĂžr jeg slĂ„r deg ned, jeg vil se deg miste det helt, miste det helt.”

(Utdrag fra den mye omtalte russelÄta i Alta.)

 

 

Dette er en setning som aldri hadde blitt godkjent i min ungdomstid..
Det er jeg helt sikker pÄ.
Jeg ser pÄ dette som veldig provoserende og stÞtende rett og slett.
Ikke fordi jeg er prippen eller noe

Synes bare det er sÄ lite fantasifullt og gÄr direkte mot kvinnen
Er det dette som er fett, kult, rÄtt osv

Hva er det som gÄr gjennom hodet til russen ???

 

 

 

Plass nr.  50  =  HUSET PÅ LANDET

 

Plass nr.  71  =  RACHEL

 

Plass nr.  97  =  FRILUFTSHEIDI

 

 

Lag deg en fin dag der du er

 

 

 

 

#tankespinninnidagen #sjokkert #russelÄt #plassnummer50  #plassnummer71  #plassnummer97  #bloggtoppen #blogglistentopphundre #bloggeretopphundre #topplisten #blogglisten

10 kommentarer

Siste innlegg