Igesundhetta og Igesundvarden.

Tidlig oppe og mĂĽtte innover allikevel, og da er det greit med en fjelltur.

I dag blei det Igesundfjellet. Det er godt å tråkke i ensomheten noen dager. I går var det 3 måneder siden pappa døde, og sorgen blir større og større, synes jeg. Da må jeg gå av meg litt indre følelser. Da er det godt å ty til fjellet og alenetiden i den vakre naturen. Pappa visste så godt hva naturen betyr for meg 🙂

 


Det er godt skiltet 🙂


Utsikt fra Igesundhetta mot Nerlandsøy.


Vakkert lys.


Utsikt fra Igesundvarden.
Nerlandsøybrua, og Runde helt bak i bildet.

 

En god tur i herlig høstver pü sunnmøre.
Ren medisin for kropp og sjel <3

Ønsker dere alle en god dag!

 

 

 

 

#fjelltur #renmedisin #natur #blogg #igesundhetta #igesundvarden #utsikt #sunnmøre #fotografering #hobby

 

17 kommentarer
    1. nydelige bilder,Husker da jeg var ungdom ,da ting var vansklige gikk jeg en tur pĂĽ fjellet,sĂĽ jeg har ogsĂĽ brukt det som terapi,det er godt for mye.Ha en fin dag videre

    2. Sü trist ü høre om faren din! <3 Det er godt ü gü litt og ha litt alenetid nür en sørger. Ja savnet vil nok alltid vÌre der.... <3

    3. Det er fint ĂĽ gĂĽ tur alene. Tankene fĂĽr vandre, helt uten avbrytelser. Og man klarer mye bedre ĂĽ ta inn over seg det vakre i naturen. Nydelige bilder. Likte godt det bildet du har skrevet “Vakkert lys” under. Utrolig fin dybde i det bildet 🙂
      Leit å høre om faren din 🙁 Det sies at tiden leger alle sår. Men i alle fall vil minnene bestå <3

    4. SĂĽ godt du bruker naturen til ĂĽ lindre litt av sorgen. Du var sikkert nĂŚr din far, og slik sorg tar lang tid. Du har fremdeles moren din, ikke sant? Henne du var pĂĽ det jubileet med, var det? Jeg har bare igjen mamma, og vet det vil bli et stort tomrom nĂĽr hun forsvinner … HĂĽper naturen gjorde noe for deg i dag 🙂 Klem

    5. Flotte bilder. Likte spesielt godt det med tuene i vannet.:D Tungt nĂĽr foreldre, eller andre som stĂĽr oss nĂŚr, dør. Min far døde for snart 30 ĂĽr siden, og jeg syntes det var fryktelig tungt….lenge.

    6. Det ü gü i fjellet og la følelsene rase er en grei terapi.
      Det er 3 ĂĽr siden mamme gikk bort nĂĽ, og det er ikke sĂĽ enkelt ĂĽ tenke pĂĽ det. NĂĽr det blir for ille er det bare ĂĽ tĂĽ pĂĽ skoene og komme seg ut og opp i fjellet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg