Det nĂŠrmer seg……


Fra gĂ„rsdagens tur 🙂
PĂ„ veg hjemover i Mulevikvegen.


SĂ„ var all snĂžen borte vekk.


Fikk en idĂš.
Fram med symaskinen.

Klippe opp en bluse jeg ikke kommer til Ă„ bruke noen sinne
..
Og sy diverse pÄ en kjole jeg har hatt i mange Är
.
Det er sÄnne ideer som kommer til overflaten, og sÄ mÄ de gjÞres med en gang.

Klippe klippe klippe.


SÄ syr jg pÄ en kant nede pÄ kjolen, finner noen perler og knapper jeg kan bruke
.
Tja
. tror den ble grei nok til Ă„ brukes ved spesielle anledninger 🙂

 

Dagens pÄfunn var Ä fÄ vasket vinduer og lister pÄ kjÞkkenet og litt i stue.
FĂ„ opp adventsjerner og adventstaker – sĂ„ er de klart til sĂžndag. 
For jeg har ikke mye tid ellers disse dagene frem til sþndag pga konserten vi skal ha 🙂

Jeg oppdaget iallefall at det var pĂ„ HØG tid Ă„ vaske vinduer for de var ikke rene i det hele tatt 😀


SĂ„ var det rent og fint og sjterna oppe.
Lyset tendes jo sĂžndag <3


Og her kom adventstaken opp 🙂

I stua har jeg faktisk fĂ„tt opp julegardinen – en kappe, og messingstjerna henger i vinduet 🙂

SÄ nÄ skal jeg benke meg foran TV og fÞlge med pÄ handballen.
Tidene er inne for Ă„rets begivenhet – nemlig damehĂ„ndball!
Og den prÞver jeg fÞlge med pÄ til en hver tid :-

Tradisjon blitt.

 

Ha en flott torsdag!!

11 kommentarer
    1. SÄ koselig det ble:) Men si meg en ting, er det noe du ikke kan? Kjolen sÄ jo helt super ut:) Jeg blir virkelig imponert faktisk:) Masse lykke til med konserten i helgen og nyt kvelden med hÄndball pÄ tv:)

    2. SĂ„ fin den kjolen ble da,du har vist en talent jeg ikke viste om 🙂 nydelige bilder fra veien du ferdes pĂ„,ser sĂ„ koselig ut der,og kjĂžkkenet ditt digger jeg 🙂

    3. fruensvilje: Tusen takk for kjekk tilbakemelding 🙂 fantasien farer litt ekstra avsted av og til men jeg tror jeg kan bruke kjolen 🙂 hehe liker Ă„ finne pĂ„ ting av og til men klĂŠr sĂ„ de ikke er helt ordinĂŠre. Jeg er veldig glad i kjĂžkkenet mitt <3

    4. birdbay: Tusen takk for sĂ„ koselig tilbakemelding <3 hehehe ja du det er mye jeg IKKKE kan 🙂 Men av og til fĂ„r jeg noen ideer om plagg og sy pĂ„ noen knapper og slikt. har en svar finbukse som jeg klipte av under knĂŠrne... la den opp til shorts akkurat ved knĂŠrne og sydde pĂ„ knapper 🙂 Og Ăšn rĂžd knapp inne i der for Ă„ gi farge 🙂 Mulig jeg er litt original hohohoho!!!!
      Nyter kvelden her og hĂ„per du har det bra denne torsdagkvelden 😀

    5. Kjolen ble jo lekker. Fiffig detalj som gjorde det lille ekstra pÄ en svart kjole! Du er kunstnerisk anlagt pÄ flere felter enn pÄ maleri-fronten! Stilig med knall rÞd julestjerne ogsÄ! Jeg mÄ opp pÄ loftet i morgen.Finner ikke adventsstaken min!! Dessuten mÄ jeg jo finne stjerna til Ä ha i vinduet!:D

    6. karidansen: Tusen takk for herlig tilbakemelding <3 HĂ„per du finner adentstaken og sjerna 😀 !!
      ha ei god natt. I morga skal jg opp tidlig og pĂ„ jobb 🙂

    7. SĂ„ koselig da.
      Jeg skal faktisk fikse alt sammen i morgen.. Det blir nok en lang dag, men slik er det bare av og til. FĂžrst skal nemelig minsten i bursdag i dag og deretter fjellet. SĂ„ vell hjemme igjen blir det litt jobbing.
      Kjempe koselig med den lykten i vinduet. Du er rÞd sÄ det holder ser jeg. Utrolig koselig nÄr man fÄr slike energi farger pÄ plass.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg