utfordring

Dvergpinschereimitthjerte
har kommet med en 
utfordring
som jeg 
hiver
meg
pÄ.

SÄ om du klikker inn pÄ navnet hennes over, finner du hva det er og ser ogsÄ de nydelige drÄpebildene.
Utfordringen gÄr pÄ 
Ä sette ord/dikt til 
et av bilda hun har 
lagt ut.

Jeg valgte meg bilde
nr 10
og satte desse orda til et flott
drÄpebilde:

som perler pÄ ei snor
ulike
kvar og ein

kva romar dei
desse perlene?
denne vakre drÄpen
som lagar seg sÄ flott

ein etter ein
henger dei der
som diamantar

dei kjem i fra oven 
og landar
her hos meg

slukker tÞrsten 
hos noko
som spirar

drÄpen forsvant
og ein ny kom til
som perler
pÄ
ei
snor

 

 

mettekvalsvik

22.05.17

 

 

 

 

 

#utfordring #dvergpinschereimitthjerte #minedikt #dikt #drÄpebilder #dikttildrÄpebilde #drÄpedikt #drÄper #poesi


 

16 kommentarer

Siste innlegg