tenkje seg sjuk

 

 

ANALYTIKAREN

Tankane kværna……..
Det knakar og brakar i hodet.
Det går an å tenkje seg sjuk.
Tankane trekkjer deg ned.
DU trekkjer deg sjølv ned med tankane.
Man kan bli ekspert på tankeverksemd.

Noko DU sa,
DU svarte i ein tone du ikkje meinte,
nokon svarte i ein tone DU tolka,
og samvetet tek totalt overhand.

Tankane øser deg opp.
Tankane gjer deg redd og nervøs.
Du lagar deg problemer større enn nødvendig,
sjølv om du eigentleg ikkje veit akkurat det,
før noko er gjennomført,
og det ikkje var så gale allikevel.
Tankens kraft.

Tankane.
Tolkningane.
Analysene.
Kva var det eigentleg som vart sagt, også er kværna i gang.
Kva om…..
Og du føler skyldfølelsen fordi du tolka det du sa sjøl, som negativt, mens mottakaren ikkje la så mykje i det.
Samvetet gnagar.

Ein meister i å tenkje deg ned.
Usikkerheita tek overhand.
Totalt utsleten.
Smertene jagar gjennom hode og nakke, ut i skuldre og ned i heile kroppen.
Tankane har teke over.
Fullt kaos i den negative verda.
Så øydeleggjande.

Men du tok feil.
Det var ikkje slik det var.
Det vart for stort alt i saman.
DU laga det for stort i hodet ditt.
Det var ikkje slik det var.
Tom og utsliten og oppgitt over arbeidet over lengre tid.
Arbeidet med tankane og kaoset.
Sjukdomsfølelsen som har gnagd seg inn i kroppen.

 Lettelsen for å gi slepp på kaoset.
Slappe av i kroppen.
Det var ikkje så gale, tenkjer du.
Heldigvis!
Du tenkjer med deg sjølv at no må det være nok.
Kvifor skal du alltid krisemaksimere alt?
For du tenkjer deg ned og tenkjer det værste.
Tenkjer deg så dårlig samvet som overhode mogleg.

Tankane om at andre har meiningar om deg som du ikkje taklar.
Det du sa, blir ei stor sak for deg, men ikkje for andre.
Du, den perfekte analytikar i eigen kropp.
Det tek aldri slutt.
Slutt å tenkje deg sjuk!
Kvifor MÅ alt analyserast og tolkast ned til brytningspunktet?
Sånn er det berre……
når analytikaren tek over.
 

 

 

 

 

Mette Kvalsvik
24.05.18

#diagnoser #fibromyalgi #tenkjesegsjuk #revmatisme #artrose #tankar #etdiktomdagen #blogg #minedikt #dikt #tankarblirtilord

16 kommentarer
    1. godt skrevet,og sånn er det jo,tankane kan være ødeleggande dei om en let dei få for stor plass,bedre å fokusere på det gode her og nå eller snakke seg ut av ting om noe føles feil :=)

    2. Ja man skulle vært utstyrt med en fjernkontroll, en slags “tanke-remote”. Så kunne man svitsje over på en annen kanal, når man fant det for godt. Men når jeg tenker meg om så kunne det jo fort blitt mange vanvittige og komisktragiske situasjoner sammen med andre. Men jeg må vel kalle meg heldig. For jeg klarer å koble ut dumme tanker ganske så godt. Negative tanker trives ikke , og på kvelden slår jeg av bryter’n og sovner. Måtte lese gjennom et par ganger.. kan merke en blanding av oppgitthet, kampvilje, panisk tankespinn. Men en flott skildringa av kampen mellom det positive og negative. 🙂
      Lykke til 🙂

    3. Kjenner meg godt igjen. Har lært litt tips for å klare å legge bort tanker og ikke slite meg ut med det. Trener på det hver dag, og det hjelper noe. Enkelte dager klarer jeg det bedre enn andre dager. Et av tipsene er SOAL. Stopp opp, Observer(tankene), Aksepter (tankene) La (tankene)gå. Når jeg grubler som verst tenker jeg SOAL, og da blir jeg minnet om at jeg skal la tankene gå, ikke beholde dem. God klem til deg! <3

    4. HeidiElise: Ja jeg er litt der at jeg tar fatt i det og analyserer hvor riktig det er med tankekværnen…. men av og til løper den rett og slett løpsk………………. Tusen takk kjekke du <3 Det ble til et dikt dette ut fra tanker jeg har gjort meg i det siste - dette med tankens makt over kroppen.............. jeg har gått i den fella maaaaaaange ganger, men har blitt flinkere å sortere ut 😀 klem

    5. dedicat: heheheheeh ja det er litt tankespinn 😀 Jeg noterer av og til på telefonen – stikkord for hva jeg tenkte akkurat da…………. og da denne tanken om å tenke seg syk kom……….. måtte jeg bare skrive den ned for jeg glemmer jo like fort…………… så har det kværnet litt, blitt glemt litt helt til det kom opp i dagen igjen i går 😀 Slikt blir det litt dikting av 😀 heheheeh og jeg har vært der mange ganger i dette tankespinnet og det ødeleggende. Men jeg har blitt flinkere til å konkludere – sortere – ta bort det negative. Men så skjer det at det kan ta overhånd også 😀

    6. Ja, å tenke for mye er ikke bra 🙂 Lett å dras ned. Bedre å bare VÆRE , så godt man klarer. Og tenke i de periodene man har det godt i stedet for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg