1970 tallet – mimre…

God morgen fra

Steinvik camping 🇧🇻

Her ferierte vi mye på 1970 tallet

Eller mye og mye fru Blom… men vi var her noen år og bodde på hytte i min barndom 👍

Gode minner fra de tidene 🌞

Nå er jeg her igjen,  snart 50 år senere, og alt er forandret…  Det er mye større selvfølgelig? Eller ikke..

🏊‍♀️

Tidlig oppe og hopper – not… hehe

Ryggen tar livet av meg 😅🙈 Men la gå.. det er ferie.. og midt i ferien skal jeg til nevrologisk undersøkelse 👍 Men enn så lenge- ut på tur – med bobil! 🌞

Det er overskyet på Steinvik camping…meldt regn

Hvordan er sanitæranlegget her? Mulig jeg skal sjekke det, selv om vi har med toalett og slikt i bilen😅

Først frukost!

🌼

Og sanitæranlegget, det var ikke mye å skryte av 😶

Minner meg om 70-tallet selv om de hadde nymotens betalingssystem på dusjen.  Og etter pris å dømme, burde dusj være inkludert.

Vi har flott plassering,  det skal sies. Og det var live-musikk i går kveld, der man kunne ta en svingom, men… sanitæranlegget var ikke noe å skryte av. Men, tidlig morgen var det rent der 👍

Mange har hund 🐕🌼

Det er rart  – enten har Leia vært med på våre turer eller hun har vært på kennel ❤️

I år skulle hun bli med oss 🩷🐶🩷

sånn blei det ikke….

💧

Vi suser videre 🚍

6 kommentarer
    1. Noen ganger er det ikke fullt så fint som en husker eller forventer! Her jeg er nå er det også lusent sanitæranlegg, men jeg bruker mitt eget………! Ellers er jo plassen her tipp topp tommelen opp! Trist å se andre hunder nå – jeg tenker også mye på Leia! Gode trøsteklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg