å ville…. sykemeldt… sjå ned på og snyltar…

 

Eg håpar det ikkje er feil å ville…

Å ynskje klare…
Være i bevegelse og gå større eller mindre turar,
når ein havnar i sjukemelding.
Det er ofte det som er når ein havnar i sjukemelding – at ein skal kunne bli betre…

Dette å meistre – gå kortare eller lengre turar – trene for å værte fysisk og psykisk STERK igjen.

 

 

Når du ser nokon som er aktiv – og du veit den er sjukemeldt….
Då er hundreogeitt ute….
Kva i heitaste????
Er ikkje vedkomande sjukemeldt då – tenkjer du….
Og er allikevel ute og vasar rundt…
Kvifor er ikkje vedkomande på arbeid når den allikevel er ute og vasar…

Særskilt ved usynleg sjukdom…
Dei usynlege diagnosene…

Av og til skulle ein berre surra ei linde rundt foten eller handa eller tatt ein lapp framfor auge…
Då hadde medkjensla kome sigande… og forståelsen komt i bøtter og spann…

 

 

Sjukemeldt ja…  vil ikkje jobbe…. latsabb der du er… såg deg eg forstår du – då du gjekk tur…
Det klarar du!
Men ta deg ein tur på arbeid å gjere noko fornuftig, det kan ikkje du…

Kva er fornuftig? Også dømer du….

Om ein er sjuk/sjukemeldt..
Skal ein seie takk og amen då?
Falde hendene og lukke augene
Legge seg i skjul og skalke alle luker
Ikkje bevege seg i synsfeltet til nokon som faktisk kan være din kollega eller andre som du kjenner.

Og der tok angsten deg og meg!

Kva skal du/eg gjere??

Vise at du/eg faktisk lever og kjempar på?!

For det er akkurat det som gjerast; lever og kjempar på.

Kampen om å kome seg tilbake til arbeidet går gjennom faktisk trening og meistring.

Trudd du visste det….

Folk er eigentleg veldig opplyste i dagens samfunn…
men; du skal ikkje tru at du er noko…

Du skal ikkje gjere noko når du er sjukemeldt – for du er no sjuk frå jobb!

Men korleis skal ein kome seg tilbake på jobb om ein ikkje meistrar korkje arbeid- eller  fritid då?
For ein lever faktisk litt på fritida også – ikkje berre på jobb.

Alle skal ha ei fritid og alle skal ha ei arbeidstid…

Ein skal LEVE gjennom dagen og overleve helst.

 

 

Og kvifor får ein slik ei fordømt dårleg samvittigheit når dommen fell og sjukemeldinga lysar raudt imot…
Med hodet bøygd leverast den og samvetet gnagar nesten hol i bringa.

Kva er vi laga av??

Eller er det berre egoisme??

Eller, ein kan vel ikkje ynskje seg sjuk den som då ikkje får FRI slik ein sjukemeldt får.
For den sjukemeldte får jo all den fritid ein kunne ynskje seg.
Er det slik DU tenkjer?
Då skulle vi bytta, tenkjer EG.

 

 

Sukk og stønn også er den blinkande sjukemeldinga der.
Og det passar ALDRI arbeidsgjevar å motta eit slikt papir eller ei slik melding.
Men kva kan ein gjere med det då – når ein havnar der – og kroppen ikkje vil.
Eller det har gått so langt at ein nesten ikkje held ut…
Då må kroppen få kvile, seier doktoren… og sjukemeldar.

Kva skal ein gjere når ein er sjukemeldt????
Skalke alle dører og gå i hi?
NEI!
Ein skal bli frisk nok til å kome tilbake til arbeidet.
Og det kan ta tid eller ikkje – alt etter som.
Og det treng trening!
Men om ein ikkje kan gå UT så får ein vel ikkje trena seg opp heller då?
Selvfølgeleg kan ein trene innandørs… men alle treng no frisk luft…

Kor innvikla det er…..

 

 

Du verden kor heldig den er då – som kan gå turar og nyte det fine veret som er…
Sjukemeldt må forstå… klaffar no fint det….
Ikkje har den dårleg samvet heller…
Nehei… DET veit vel du.


“Gå i fjellet klarar ho, men kome seg på jobb gidd ho ikkje….”
“Ho ser ikkje sjuk ut – og er ute og fartar sjølv om ho er sjukemeldt”

“Den diagnosa har no eg og, men er ikkje sjukemeldt fordi om…. (Fibromyalgi) – var det ei som sa til meg…”

 

Og slik går tonkane til det uvitande folket.

Ristar på hodet og ser NED på deg fordi du snyltar på systemet og berre går rundt og er sjukemeldt.
Ser ikkje ut som det feilar noko heller…
Så det så….

 

 

#usynlegsjuk #sjukemeldt #dårlegsamvet #dårligsamvittighet #sykemeldt #usynligsyk #diagnoser #mestring #serikkjeutsomdetfeilarnoko #revmatisme #revmatikar #minhelse #helse #sykdom

12 kommentarer
    1. Mye skam og fordommer både for de som er sykmeldt og de som er varig ufør. Slike mennesker som ser ned på andre og dømmer uten å vite er overalt dessverre.

    2. det er så vondt når mennesker dømmer uten å vite ,men jeg håper og tror att du er sterk og greier å lukke ører og se forbi slike mennesker som ikke hvet ,dei har faktisk ingen rett til å hverken kritisere eller dømme ,og du og din lege hvet ,masse god bedring

    3. Å grøss – jeg blir så innmari sinna når jeg leser det der! For ja, folk tenker sånn – både sjefer, kollegaer og naboer – innimellom! Jeg har vært med på å være den sykemeldte, den som blir snakka om fordi sykdommen er usynlig…..! Vær sterk, min venn! Klemmer <3

      1. Tusen takk min venn <3 Ja det er ikke enkelt…. og det med å slite med dårlig samvittighet er også veldig tungt…. det går egentlig bra med meg…. selv om jeg er sykemeldt… så det er jo litt slik generelt – for man vet og hører folk snakke…
        Lag deg en fin dag 🙂 klem

    4. Jeg har både vært langtidssjukemeldt OG vært den som har “Tenkt mitt” om andre som tilsynelatende “ikke er så veldig sjuke, liksom”. Det siste er jeg ikke stolt av, men kua glemmer fort at den har vært kalv! Visst finnes vel de som tar en “Tredagers” som ferie, men jeg tror det finnes langt flere som presser seg i det lengste før de må ty til sjukemelding. Å jobbe i helsevesenet er også ofte tungt for kroppen. Jeg tror det er tøffest å være sjukemeldt når en bor i et lite bygdesamfunn. Her i byen drukner man i mengden, og kan dermed gå tur uten at noen bryr seg. 🙂

    5. Det er kanskje blitt den største folkesykdommen… «bygdedyret som sprer dritt, og meninger om alt og alle, uten å vite noe som helst om hva de har meninger om». Jeg håper du og alle hever seg høyt over dette. Så flott at du setter fokus på det. Fortsett og lykke til, både med det, med turer, med all aktivitet du makter. Applauderer. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg